Waarom kloppen mij posts voor geen flikker!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ikah, 18 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikah

ikah Guest

Hallo,
    Ik heb laats op miijn posts zitten letten maar het word nooit bijgewerkt erg frustrerend als ik ooit nog in de green mile wil komen.
    Ik post hier elke dag wel 10 keer en ik blijf steken op het getal 76 alleen als ik in de ochtend post zoals nu word het bijgewerkt zal wel komen omdat het dan rustiger is?

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Bij non xbox hokken word het volgens mij er niet bijgeteld. Dus als je daar vaak post helpt het voor geen ene reet.

3. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom willen jullie allemaal zo graag op the green mile komen??? Het is echt niet veel bijzonders ofzo hoor. Er lijkt wel een mythe rond dat forum te hangen.

4. ikah

ikah Guest

nee ik post alleen maar bij xboxgames forum en xbox hardware forum en soms ook wel andere maar die bijna altijd..

5. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik het zo gauw niet weten

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik houd da nej eens bij :confused:

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    zoals het hoort. Postcount is bullshit man, zou verboden moeten worden.

8. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben jullie dan besloten dat je min 250 moet hebben voor The Green Mile :confused:

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Well, ook ik vind dat niet leuk maar 'jullie'(ok, erg generaliserend; Een aantal mensen) hebben het verkloot en daarom moet er een dergelijke maatregel genomen worden.

Oiverigens gaat het over 250 post + 3 maanden, met een paar postjes (3 oid) per dag ben je er al. We eisen (doen we sowieso niet) niet dat je er 250 in 1 dag, of 1 week haalt. Gewoon een constante flow..

10. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel posten denk jij in totaal te hebben gemaakt Ikah?

heb ff gekeken... je hebt in totaal 81 posten gemaakt... dus 5 in non xbox hokken...

btw. de posten hier tellen ook niet mee

11. ikah

ikah Guest

het klopt gewoon niet ik kom elke dag op deze site en ik post echt heel veel ik ging er nu op letten ik stond eerst op 70 posts ik post daarna 5 keer en dan staat ie nog steeds op 70 best wel vervelend voor mensen die ooit een keer willen toegelaten is het greenmile forum.

12. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    De posts lopen gewoon door,alleen kan je ze zelf niet altijd zien,vraag me dan ook af of dat belangrijk is,ik kan me niet voorstellen dat je daar zit van:YES nog 20 posts tot green mile.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongen, wat is je probleem? Waar post niet worden meegeteld; ASEL, Green Mile, Website problemen forum en x-bazar. That's it.

Ga naar je eigen profiel (niet het edit profile menu) en druk dan op zoeken naar posts van deze gebruiker; je had (vanochtend) 81 posts. Waarvan 11 in de niet-meetellende fora. Dat maakt 70, en dat is je postcount zoals die staat in je profiel.

Dan wil ik graag, voordat je nog verder gaat in dit topic, van je weten wat jij belangrijk vind aan aantal posts?

14. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    volgensmij kan je niet tellen ikah...

alleen vandaag heb je meer dan 5 posten gedaan... en die kloppen allemaal....
    alle andere dagen dat je members was, heb je niet meer dan 4 posten per dag gedaan.....

Na mijn post hierboven heb je 5 keer gepost, 4 daarvan tellen voor je postcount... die nu op 80 staat.... 1 niet. Jou totale aantal posten ligt nu op 86....

15. ikah

ikah Guest

dat weet ik nu tellen ze mijn posts wel maar vaak ook echt niet en ik weet ook dat deze niet meetellen maar mischien werden ze eerst pas later bijgewerkt maar dat denk ik niet sorry maar vaak klopte het gewoon niet en nu weer wel ja je kent het wel...

16. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom doen jullie niet gewoon dat je wel kan kijken in the green mile maar niet kan posten (voor onder de 250 posts, en minder dan 3 maanden lid) in plaats van hem helemaal dicht te gooien. Als zij daar nou zo graag een kijkje willen nemen..:cool:

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dat postcount werkt autmatisch en realtime....

die postcount klopt volledig!!! je kan het zelf nachecken door al je eigen posten op te vragen.... Haal daar het aantal posten van jou in non-xbox hokken er af.. en tada... je postcount....

nou niet gaan spammen op het forum hè:+

18. ikah

ikah Guest

haha nee serieus mischien klopt het nu wel maar eerst liep het achter want toen bleef ie heletijd op 70 staan

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Case closed dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina