Waarom krijg je eigenlijk geen posts voor ASEL GREENMILE etc.?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tha Divinity, 9 mei 2004.

1. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Oooh wijze en zeer respectabele Xbox Moderators (slijm slijm). Misschien heeft een van jullie een antwoord op een dringende vraag van mij die mij al weken NEEN! Maanden slapelosenachten bezorgd. (ahum)

Ok en nu in gewoon Nederlands...

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij uit te leggen waarom je post count niet omhoog gaat wanneer je in ASEL en Greenmile post. Ik bedoel ik snap waarom dat bijvoorbeeld zou gelden voor X-bazar maar die andere sub-fora horen toch ook bij XBW en de gebruikers.

Alvast bedankt voor de opheldering.

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heeft niks met Xbox te maken, en alleen xbox-gerelateerde fora laten we meetellen in de postcount.

Daarnaast is je postcount totaal niet interessant, het gaat veel meer om kwaliteit dan om kwantiteit. Dus wat je post is belangrijk, niet hoeveel je post.

3. Tha Divinity

Leuk Bevonden:
    7
    Maar er zijn toch dingen gerelateerd aan je postcount? Bijvoorbeeld dat Registered User onder mijn naam dat kan je toch pas veranderen wanneer je een bepaald aantal posts hebt of niet?

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee hoor dat kan direct al. Kan in je User CP.

5. Tha Divinity

Leuk Bevonden:
    7
    ahhhhhhhh Thnx _O_ heb het gevonden kon ik eerst niet vinden.......... en wat vind je van de nieuwe nick?

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is de standaard crap die altijd door iedereen word gezegt :D
    zeg nou eerlijk, het is toch vet om een account te hebben met 1000+,2000+ of meer posts te hebben!?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Mjah... zelf ik vind het niet intressant ... het gaat inderdaad om inhoud ... soms zie ik slow chats ontstaan om alleen de post count op te kricken ... aan de andere kant ik post hier nog steeds veel ... net meubulair 8)

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stil Fardo, jij hebt maar 6,234 posts.. :+ ;)

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik post meestal wat langere posts met inhoud. Ik kan ook veel van die : ja dat vind ik ook posts plaatsen, maar wat heb je daar nou aan. Ik zit nou volgens mij pas op zo'n 500 posts maar als je kijkt naar t aantal tekens per post zit ik veeeeeel hoger dan de gemiddelde. T gaat er toch om dat je wat toevoegt in een discussie. Dat is op live net zo, mensen doen alles om die stats maar op te krikken. Vind dat echt suf gedrag.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

De meeste posts waren slotjes O-)

Mjah ik post gewoon veel

11. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    het gebeurt ook vaak dat men geen zin heeft om de vorrige post te editen en gewoon een niew bericht post. Op die manier komt het helaas vaak voor dat men twee keer achter elkaar post. Maar k heb er af en toe oomk last van, dat ik iets post en dan denk ik achteraf, k had dat en dat er toch ook graag in gezet.

12. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ik heb een mod/admin 4x achter elkaar zien posten (zal ff tread opzoeken)

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hordo, in de presidenstsverkiezingen thread.

Is toch ASEL (telt dus niet mee) en bovendien is ie crew, die hebben toch een klein streepje voor :+

/EDIT: Dus, who cares?

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dubbelposten is alleen een probleem wanneer dat gedaan wordt in een zeer kort tijdsbestek. Wanneer je dagen later nog eens iets wil toevoegen aan een topic, en jouw reactie blijkt de laatste te zijn, dan mag je uiteraard wel gewoon een extra reactie plaatsen.

Wordt de laatste tijd overigens wel ziek van al het gezeik op die moderators hoor, geezz kan het nog kinderachtiger? Doe iets opbouwend, of doe het niet.

1 persoon vindt dit leuk.
  15. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    [offtopic]
    Laatste tijd ook wel veel "gezeur" op xbw. Het wordt eigenlijk te groot , en daardoor wordt het allemaal wat moeilijker voor de mods. En dan verlaten nog een paar Crewleden(oid) xbw en daardoor gaat het allemaal niet zo soepel meer...

[ontopic]
    Ik denk dat het tegen het spammen is in Greenmile of dergelijke Fora(dat is toch het meervoud?:+

Deel Deze Pagina