[XOne] Waarom moeten wij wachten tot 14 maart??

Discussie in 'Games' gestart door Sam_Fisher, 1 dec 2002.

1. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik vraag me af waarom Nederland moet wachten tot 14 maart terwijl we op dezelfde server zitten als UK.
    Het is toch juist een voordeel (en een kleine moeite) om Nederland ook LIVE te laten gaan? Ik snap het niet.

2. freakonick

freakonick Guest

zoiets heet een beta paket het is moeilijk om het hier te instalere omdat we hier meer providers en shit hebbuh.....duz in engeland zijn ze nog niej echt live......]:- ]:- ]:- ]:-

3. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ja sorry, ik ken al die computertermen niet. Het gaat bij mij alleen om het spelen en niet het verhaal erachter.

Maar gaat dat lukken voor 14 maart? Ik heb echt het gevoel dat het helemaal niet doorgaat. Als het nou geen suc6 is in de andere landen? Denk maar niet dat ze het nog uit gaan brengen in Nederland.

4. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    in Usa is de verkoop op de 1e live dag van de xboxen met meer dan 19% omhoog gegaan.

Geloof me maar het zal er zijn op 14 maart. Ik weet dat MS NL er druk mee bezig is.

5. xbox1

xbox1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cc

Ja nu nog hopen dat MS NL ook druk bezig is die Credit Card betaling op een andere manier te regelen want anders kan Live! weer heel snel inpakken hier.

Deel Deze Pagina