[PC] Waarom nog een andere console?

Discussie in 'Games' gestart door Chimaera360, 20 jun 2005.

1. Chimaera360

Chimaera360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog een andere consoles hebt gekocht naast de Xbox, van de huidige generatie, waarom heb je die dan gekocht? Zelf ben ik wel 'verzadigd' met alleen de Xbox, en ik vroeg me eigenlijk af waarom mensen nog een andere console erbij kopen. Zelf vind ik het leuk om me volledig te richten op één console, je mist zo bijna niks. En ga je bijv. ook nog andere consoles kopen in de toekomst naast de 360, zo ja welke en waarom?

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou..sommige spellen, zijn voor de xbox niet te verkrijgen van andere consoles.

Neem bijv. de NGC, die heeft Mario Double Dash (als voorbeeld) alleen op zijn eigen console. De PS2 heeft integendeels weer andere games die je zou willen hebben, die niet voor de xbox te verkrijgen zijn, bijv. Killzone, Jak, Ratchet & Clank, Socom etc.
    De xbox heeft weer Halo 2, Midtown Madness 3 etc. die dus niet voor andere consoles te verkrijgen zijn.

Ik heb naast mijn xbox dus ook een PS2, maar ik weet zeker, dat ik het zonder mijn PS2 het mákkelijk red. :)

3. alibi

alibi Guest

ik heb zelf de PS1, PS2, Xbox, SNES, Gamecube.

PS1 had ik gekocht omdat ik dat ding gewoon wilde hebben voor de spellen die je erop kan spelen. Gran Turismo werd er daar een van.

PS2 heb voor GT3 , GT concept, GT4 eigenlijk alleen. later kwamen daar nog een paar andere spellen bij bijv killzone.

toen kwam de Xbox ! er gaaf en speel er zeeeeeer regelmatig op. halo natuurlijk e.v.a. ik wilde bij de Xbox graag een nieuw soort spelervaring krijgen, mede ook door Xbox Live!

GameCube heb ik "aangeschaft" (kreeg bij m'n mobiel) voor F-zero, Metroid Prime :p , en diverse mario games.

snes uit pure nostalgie en omdat m'n vriendin Mario wel schattig vind!!! en leuk om te spelen :D

m'n collectie games

ik ga zeker de Xbox360 halen, en later komen ook wel nog een keer de PS3 en de nintendo Revolution. en in oktober moet ik een nieuwe telefoon dus daar hoop ik de PSP bij te scoren!!

4. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
  5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de gamecube gekocht voor zelda!

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben deze generatie voor het eerst weg gestapt bij nintendo. Ik heb wel een gamecube maar koop er geen spellen voor omdat ze me deze generatie teleurstellen. Volgende generatie koop ik alle consoles en dan kijk ik weer van voor af aan wie de beste spellen maakt, en die spellen koop ik dan voor elke console. De consoles zijn slechts tools, het gaat om de games die ze maken. En met 1 tool heb je (helaas) niet alle toegang.

7. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het liever ook bij een console :)
    Zo kan ik mn het beste concentreren op een console en vooral niet teveel geld aan uitgeven :D

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb Xbox en PS2.
    Begon met de Xbox, maar kocht er onlangs (alweer wat maandjes terug ondertussen) de PS2 erbij omdat deze toch ook wel weer een aantal vermakelijke titels had. Voordeel was/is dat er voor PS2 hoop afgeprijsde titels te vinden zijn en zo koop ik vaak een (oudere) topper voor een zacht prijsje. :)

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat het éénmaal mogelijk is door pure luxe
    Waarom in godsnaam bijvoorbeeld 3 autos?:) (Als je geld genoeg zou hebben)
    En natuurlijk heeft elke console zijn eigen voor en nadelen. IK had eerst alleen en xbox, en mijn broer(die op zichzelf woont) heeft een playstatation2. Toen heb ik ook een PS2 aangeschaft en hij een xbox. En nu wisselen we contstant spellen uit, behalve halo(2), my precious:+.

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een xbox, ps2, en een gamecube als consoles. (en nog wat ouderen) Ik zit bijna alleen maar op de xbox. Ik had de ps2 voor Gta:confused:an andreas en Killzone. Nu heb ik Gta:confused:A verkocht en heb ik alleen nog maar killzone. Ik ben aan het kijken om ergens mijn ps2 te kunnen verkopen. Ik heb ook een gamecube. Die heb ik gekocht voor een aantal spellen. Mario Party 4 & 5, Super Smash Bros melee, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Mario Kart Double Dash, Metroid Prime en The Zelda Colectors edition. Voor de Cube heb ik bijna alleen maar Party Games. Dat was ook de reden waarom ik een gekocht had omdat de xbox bijna geen party games heeft.

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de Xbox, PS2 en Gamecube. Ik begon met de Xbox, maar later kocht ik ook tweede hands een Gamecube erbij. Dit voor exclusieve games als Metroid Prima, Zelda en Animal Crossing. Later kwam er ook nog een PS2 bij voor Eye Toy, Singstar en boven de Final Fantasy serie! :)

12. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de Xbox en de Gamecube. Kben deze generatie ook begonnen met de xbox. Kheb hem bijna vanaf het begin. (het moment waarop ie 299.- werd) Een aantal jaren later kocht ik hier via xbw een tweedehandse cube met een aantal spellen. Ik heb de cube ook vanwege een aantal games. Plus veel mijn maten van me hebben een gamecube, waarop we eens in de zoveel tijd 4 player games spelen zoals Smash Brothers, F Zero GX enz.

13. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een console hebt, mis je aardig wat. Ik heb een PS2 en Xbox, maar mis een Gamecube. Iedere console heeft zeer aparte exclusieve spellen. De volgende generatie zal veel dezelfde spellen hebben, dus let ik op de exclusieve spellen.

14. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de meeste mensen nemen er één bij omdat ze ook de exclusieve spellen van de concurent willen spelen. Ikzelf vind dat er genoeg goes uitkomt voor de xbox dus heb de anderen niet nodig. gewoon de tijd niet voor die spellen ook nog te spelen.

15. Victor

Victor Guest

Ik zou heel graag een andere console willen, PS2 om Final Fantasy en Gamecube om Metroid Prime maar ik heb het geld niet. Nou ga ik bij de volgende generatie denk ik 2 kopen. De 360 en PS3, gewoon omdat allebei ijzersterke releases hebben en ik alles gewoon tegen elkaar wil afwegen. Ik ben nu eigenlijk aan het sparen voor die twee, maar als iemand een PS2 heeft die die kwijt wil, pm me! ;)

16. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Xbox omdat ik het gewoon de beste console vind. Als er een spel uitkomt op alle consoles en ik wil hem hebben, dan kies ik altijd voor de Xbox.
    Ik heb een Ps2 voor Gran turismo en Final Fantasy spellen en natuurlijk Killzone.
    De gamecube heb ik voor Zelda, Resident evil en Metroid Prime spellen.
    Een Nintendo DS omdat de gameplay ontzettend leuk is door het touch screen. En tot slot de PSP omdat ie gewoon brute graphics heeft (voor een handheld) en het een super apparaat is.

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  17. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, je hebt geld.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom? Allé komaan, games als god of war, ffx,mgs3,gt4,jak,ratchet and clank, devil may cry, silint hill, ICO, wanda of the collosum, en noem maar op, zijn alleen op de ps2 uitgekomen en niet op de xbox, deze games wil ik niet missen hoor! Ik vind trouwens ook dat op gebied van deze generatie de ps2 veel beter is dan de xbox, maar mss zou ik dat niet vinden als ik online zou gamen, maar dat doe ik niet, dus kies ik de ps2. Maar games als ninja gaiden, halo, riddick, fable,...zou ik ook nooit gemist willen hebben. Maar als ik geen broer had zou ik waarschijnlijk van de next gen, de ps3 en de xbox 360 kopen,maar nu gaat mijn broer er 1 kopen en ik 1. Simpel

19. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat de nieuwe zelda te gek gaat worden in november en die niet op de xbox is

Deel Deze Pagina