Kben ff lekker online bezig en geen eens iemand uit nederland.... Lekker vaag, zoveeeel nederlandse gasten met xbox live en geen een online.... Waar zit iedereen?????
Die is niet net uit. En ik heb gister nog gespeeld, dus lijkt me sterk dat jij de enige bent. Midtown Madness 3 is misschien nieuwer op 't moment, en die wordt denk ik veel gespeeld.
en dan nog. xbox live gaat echt dood hoor. Bij UC zijn er echt weinig servers online. Moto gp2 wordt maar door 22000 mensen live gespeelt. Echt weinig.
haha, je ziet niet alle servers hoor. Je ziet alleen de beste voor jou. Er zijn al meer als 500.000 mensen op live, maar als jij denkt dat het dood gaat ook goed.
zo heb ik nhl 2k3 gekocht, wat denk je 158 mensen op deze hele aardkloot die die spel online spelen......157 uit canada/amerika.... en 1 uit europa......denk ik
Hmmmz, kben niet zo gek op MM3 (eigenlijk vind ik het maar een suckie spel). Maaruh kzit net ff in mn friendslist te kijken (uiteraard niemand online) dus die heb ik gelijk ook maar leeg gegooid Nu nog hopen dat ik de komende week nog iemand online zie anders zit ik er toch aan te denken om niet meer verder te gaan met dat hele xbox live (wat er op dit moment een beetje meer in het "uitstervende genre" begint te lijken).
Motogp2 is gewoon niet zo populiar bij een grote groep mensen. Bij mm3 heb ik wel 50 mensen (nl'ers) in mijn lijst staan die vaak online zijn.
ZOdra je een pot gespeeld hebt kom je in de world ranking te staan , en hoeveel mensen stonden er toen ik net weer keek ........ precies 158 ............
Ik denk als ze dat CC probleem oplossen er heeeeeeeeeeeeeel wat meer mensjes gaan Live-en. Let maar op. Er zijn hier zoveel mensen die als Live Gamertag hebben: "Ik heb geen CC". FF afwachten nog.
Wat ik niet snap is, je loopt te zeuren maar elk moment van de dag zijn er servers met mensen aan het spelen. Dus join die gewoon, anders leer je inderdaad nooit mensen kennen die het spel ook spelen.
volgens mij zie je sowieso geen volle servers bij de meeste games. en motogp word ook erg veel offline gedaan (careermode en timetrail)
Is het nou waar wat BizKid zegt?? Want ik wil hem ook nog gaan kopen, maar niet als er bijna geen nl'ers (of buitenlanders) zijn niet.
Iedere serieuze MotoGPer was vandaag aanwezig bij de GameKings/DuCyCo MotoGP Championships finale - Vandaar dat het wat rustig was misschien
Ja je kan altijd wel een leuke room vinden hoor! Ga maar eens gewoon tegen de avond. Of speel je het liefst alleen met NLers? Buitenlanders zijn ook lache
jongen het komt gewoon door de vakantie periode en er zijn zat mensen die motogp2 spelen, ik ben iedere dag online en ben mijn rondjes aan het rijden en XBL gaat niet dood dat is gewoon slap gelul, niet zeiken maar spelen