Hey mensen, Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie echt maar een paar mensen hier die echt positief en enthousiast zijn over XBConnect. Dat verbaast me eigenlijk, omdat ik er versteld van sta hoe goed het te spelen is. En dat met mijn @Home verbinding (16 kb/s up ). Ik snap dus ook niet waarom niet iedereen ff een netwerkkaartje voor 8,99 en een cross kabeltje voor 10 euro koopt. Is toch fun Ofehh zie ik iets over het hoofd? BTW: Lags zijn er bijna nooit bij. Tenzij je natuurlijk een game met een ping van 250 joint :r (er zijn genoeg andere games altijd met een goeie ping (50-80)
ik had de xbox aan mijn Router hangen voor ONLINE HALO , en ik had XBconnect en Gamespy .. maar Gamespy was het enige wat werkte bij mij ... XBCONNECT WERKTE NIET ... ook niet na 80 min uitzoeken wat er mis mee was .. Dus daarom gebruikte ik steeds Gamespy Arcade , omdat die werkte
Ik ben wel degelijk enthousiast over XBC IK heb ook een @home account en ik heb behoorlijk vaak een goede verbinding lopen. Maar ik kies ook altijd de kleinere games uit, met 2/3 spelers. Anders wordt het gewoon té traag en dan is de lol voor mij gewoon weg. Ik denk dat iedereen het gewoon afwacht, en ze gewoon voor Live! gaan.
Ja dat lijkt me ook behoorlijk stoer. Maar dat gaat mij helaas niet lukken met mijn @home account... 16kb upload is nou niet echt wat je zegt: YEAHHHHHH!!!!!!!!!!! dus... Ik blijf gewoon wachten op Xbox Live!
Je hoeft toch niet te hosten, kunt toch ook joinen en dan met 7 man spelen, moet je maar eens joinen bij redeyejedi die heeft universiteitsverbinding, nooit lag!
Ik heb zelf ook Xboxconnect, en heb er nog nooit problemen mee gehad. En ook ik heb vrijwel geen last van lag. Ik ga dus verder ook niet de moeite nemen om Gamespy uit te proberen, want dit werkt prima!
Lijkt me best vet, maar met mijn analoge verbinding zal het niet echt gaan werken. Ik probeer al een hele tijd mijn vader over te halen om kabel of adsl te nemen, maar hij wil het maar niet . Ik wacht nu even tot 14 maart, misschien dat ik hem dan wel kan overhalen (Zal wel niet maarja, ik kan het altijd proberen...).
Meebetalen, ik betaal de helft van het ADSL abbonement hier... Ben dan ook blij dat de snelheid verhoogt gaat worden in januari!
ik heb dat breedste breedband kabel van wanadoo genomen, en dat is 16 kb up, wat is er mis met 16 kb up??
Dat is best weinig. Zelf hosten gaat wel, maar dan met een limiet van 2 joiners. Maar joinen in een game van 10 mensen is geen probleem
Ik heb het probleem dat wij Sygate hebben een netwerk geloof ik... en mijn stiefvader heeft de Hoofdcomputer...hij krijgt dus het echte internet stekkertje in ze pc.... En nou kan ik bijvoorbeeld geen bestanden via MSN meer geven maar wel ontvangen... Dus stel dat ik het stekkertje uit mijn pc niet de hoofdcomputer in me xbox doe dan werkt hij tog niet of wel? Anders heb ik ook een probleem met xbox live
Kon ik dat maar betalen. Daar verdien ik een beetje te weinig voor. Ik heb namelijk maar een simpel krantenwijkje en dat moet ik ook nog delen met mijn broertje...en dan blijft er niet veel over...
Ja dat kan wel Je kunt zo'n beetje alle ondersteunde opties bij XBC en Gamespy Arcade ook gebruiken bij Live! Dus ook de optie met twee netwerkkaarten