Waarom werd deze thread gesloten?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 10 mrt 2003.

1. masterape

masterape Guest

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Een forum is niet om te chatten (ga dan naar IRC).
    Maar om discussies te hebben over de xbox en alles wat daarmee te maken heeft. Misschien had een waarschuwing van "off-topic, nu weer even naar het onderwerp" beter geweest, maar dat is aan de mods.

3. gegron

gegron Guest

dat ging niet meer over het onderwerp dat ging over van alles en nog wat dat met live te maken heeft dan zou de titel live en alles wat erbij hoort hebben moete geheten

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat;

Pejannl
    KlimakZ

Dit is een CHAT-topic, dus

SLOTJE

het nodig vond.......dus zou je het ook aan hem moeten vragen.....

Maar ik vraag me wel eens vaker af waarom sommige topics worden gesloten..

5. masterape

masterape Guest

Owz ach ja bij iedere thread gaan ze off-topic maar ik wordt er toch wel weer uitgepikt omdat anderen mensen een thread beginnen te verzieken:mad:

6. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Daar lig ik al niet eens meer wakker van dat gebeurt wel zo vaak, en de mods zelf gaan ook regelmatig off-topic lullen maar dat mag natuurlijk wel...

7. masterape

masterape Guest

Ja idd, maar ja ze gaan natuurlijk niks van zichzelf sluiten|:-

8. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we nou ineens zielig doen :+
    Nee ff serieus, als jij zelf ziet dat er in een topic van het onderwerp wordt afgeweken (off-topic), kan je zelf ook berichtje plaatsen dat iedereen weer ff on-topic moet gaan. Als iedereen z'n steentje bijdraagt wordt het een stuk leuker op het forum :)

9. masterape

masterape Guest

Ja maar dit heb ik in deze thread niet gedaan maar in anderen weleens maar het blijkt niet veel te helpen zie ook andere threads van anderen users.

10. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Als je daar "last" van hebt, dan die thread melden bij de mods.

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij wordt heus niet geviseerd hoor. We controleren iedereen, iedereen is gelijk.

edit: het is jammer dat net jouw thread verziekt wordt door anderen, maar wij, als mods, moeten dan het boeltje sluiten, wie ook de thread heeft gemaakt.

Het is niet zo dat we jouw willen pesten, maar we ggeven ook niemand een voorkeursbehandeling, dus ook jouw threads moeten gesloten worden als er iets fout loopt

12. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    En jullie kunnen geen berichten verwijderen ???? gewoon bijv. de laatste 5 DEL. en dat ze automatisch daar een standaard mailtje van krijgen toegestuurd ?? Dat het geen juiste posting was en dat het niks met het onderwerp had te maken.. Want degene die de topic heeft gemaakt en soms lappen tekst gaat typen is gewoon genaaid.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat kan wel, Penjannl heeft dat niet gedaan, het was zijn beslissing

dat had misschien wel een oplossing geweest of zoals Broes al aangaf een waarschuwing geven

maar ik had het erover dat we masterape zeker niet ertussen uit pakken, dat als iemand anders dat zou doen we zeker ook zouden ingrijpen

14. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij doet geen 1 van jullie dat tenminste naar mijn mening, het is altijd een waarschuwing niemand trekt er zich vervolgens wat van aan en dan SLOT.

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het gebeurt wel regelmatig.
    Enkel dat wanneer het gebeurt we ervoor zorgen dat het niet veel opvalt, omdat we anders weer gezeur krijgen dat we iemand zijn post gedelete hebben, zo blijven we doorgaan.
    Daarbij is het onmogelijk in een grote thread alles te deleten en aan te passen.
    In deze thread had het gekund, maar een slot was ook op zijn plaats, want er werd voortdurend off-topic gegaan.

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Waarom werd deze thread gesloten?

ik stel voor dat we Penjannl ook even zijn mening laten geven, misschien is er een heel logische verklaring

18. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik betwijfel het hoor.
    Ikzelf word helemaal para van al die slotjes op deze forums man.
    Begrijp me niet verkeerd,ik vind het nogsteeds 1 van de betere nederlandse xbox sites,maar op deze manier kan je toch niet meer met elkaar lullen joh?

Ik betrap mezelf steeds vaker op het niet posten van topics,of reageren op topics hoor.
    Wat heeft het immers voor zin iets teschrijven als de volgende dag die topic gesloten is omdat er volgens 1 van de moderators "uitgelult" is?

Een forum is er om met elkaar tekunnen communiceren mensen!!!
    Tuurlijk,sommige topics zijn totate bullshit en is het helemaal terrecht dat die gesloten zijn,maar de rest is zo erg toch niet?

En wat geeft het nou als er een groepje mensen met elkaar slowchatten over een onderwerp dat VOORTKOMT uit de topictitel?
    Laat dat gewoon gewoon joh.
    Die mensen hebben nu nog plezier in het tikken op deze forums,maar als keer op keer alles gesloten word,en er dus ook niet meer gereageerd kan worden,houdt het gewoon op hoor.

Mensen worden bang om teposten,hebben al helemaaaal geen zin meer om tereageren,en krijgen een bloedhekel aan mensen als Pejannl toch?
    Deze jongen zal het heus niet expres doen want ik denk dat jullie wel iets van een beleid voor moderators hebben ofzo waarin alles staat wat wel mag en niet mag.
    Ik ben gewoon voor het veranderen van dat beleid want anders zie ik het gewoon somber in hoor.

Niet voor mij,maar ik denk wel voor een aantal andere mensen op dit forum.

Ok,ik brei er een eind aan :)
    Nogmaals,ik wil hier helemaal geen slechte reacties mee uitlokken ofzo hoor.
    Dit is gewoon mijn mening maar ik denk ook van vele anderen hier.

PS:ikzelf heb mn eigen website en forum.
    Ik doe er niks meer mee hoor daar niet van,maar ik probeer de mensen nogsteeds zoveel mogelijk vrijheid tegeven.
    Ik heb dus wel ervaring in het runnen van een website en forum,alleen pakt iedere webmaster het net even ietjes anders aan he.

He mensen,rustig aan daarro he :) ;p

19. masterape

masterape Guest

Ik ben het een groot deel eens met jou, maar al maak je het te vrij, begint iedereen zo maar wat te psten en dan is de lol er ook af moeilijke situatie. Maar ik ben het wel eens dat er veel te veel threads worden gesloten.

Deel Deze Pagina