waarom xbox gekocht

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DarkShark, 22 aug 2002.

  1. DarkShark

    DarkShark Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    zoals de topic al zegt, waar hebben jullie nou eigenlijk een xbox gekocht, we weten wel dat het de beste is op het moment naar ons mening dan, maar waarom hebben jullie het gekocht ?

    waarom bleven jullie niet bij de vertouwede ps2 of gc ?

    dus post een goede reden waaarom je het gekocht hebt :)
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    dvd
    audio ripoff
    great games
    live beter als de rest
    etc etc
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    GAMECONSOLE
    GOEDE GAMES DIE KOMEN GAAN/ZIJN
    HALO en HALO 2 8)
    Xbox Live
    Console die Graphics bij de Games kan leveren = Goede kwaliteit games en Super Graphics !
    4-Speelpoorten ( HALO Multiplayeren 4 speler)
    Dvd Afspeel Support (heeft NGC niet)
     
  4. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    het was een mooie Zondag ergens begin Maart. Met een paar vrienden liep ik door de binnestad van Utrecht. Toen wij de V&D berijkten zagen wij bij de Games afdeling een enorme mensen massa. Snel liepen we er op af in de hoop nog wat bloed te zien. Maar er bleek helemaal ongeluk of vecht partij te zijn. het enige wat konden zien was een helder groen licht die door de mensen massa onze ogen berijkte. Toen wij verder door mensen massa wisten te kruipen zagen we hem. Het was een prachtig moment. Als ik er terug denk rolt er nog altijd een traantje over mijn wang. Een traan van vreugde wel te verstaan. Want daar stond hij...... De XBOX. snel beukte ik de man die achter de xbox stond weg en begon ik te spelen met pgr. van af dat moment was ik meteen verkocht en leefde ik toe naar 14 maart.
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    :'-( *pinkt ook traantje weg*

    Ik was in canadalalalalalla en ik kocht mijn op de amerikaanse launch day! MUAHAHA! Baas boven baas!
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat de Gamecube nergens te krijgen was :D (ik was nog aan het tweifelen tussen xbox en GC), en ik vond dat de Xbox betere spellen had dan de gamecube op dat moment.
    En de Ps2, jah, ik ga geen 300 euro neerleggen voor zo'n oude Console. Al had de Gamecube beter bevooraad geweest rond launch (gelukkig niet achteraf) dan had ik misschien die Cube gehad.

    CU
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    lolz , ik had hem in October 2001 al bespeelt in de Gameshop in de states .. (nu maar hopen dat jij niet eerder op de xbox had gespeelt :+ 8) ) maar dat was mijn eerste ervaring .. de Munch Demo en later voordat ik vertrok uit amerika was er ergens speelbare demo van FuzionFrenzy , maar die demo vatte ik nikz van .. en nu is de game wel sweet met 4 player modus :D
     
  8. Memphis

    Memphis Lid vanaf het begin!

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reden was: omdat ik zo van gelikte graphics hou, en ik wist dat er goede games op zouden komen like halo en project ego
     
  9. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn pctje werd te traag en te buggy :)
     
  10. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik op dit forum kwam en jaloers werd op de mensen die over hun xbox gingen praten enzo!
     
  11. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
  12. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf ik klein was bijna alleen maar nintendo gehad, ik wilde wat nieuws.
     
  13. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou gewoon alledrie de next-gen consoles hebben en was aangenaam verrast door de Xbox.
     
  14. Said

    Said Green Mana crew

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    De games ....
     
  15. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Om al de redenen hierboven, behalve dan dat ik niet over de 'grote plas' ben geweest. En niemand anders in mijn omgeving had hem, zodat ik iedereen de ogen kon uitsteken, want zeg nou zelf, de xbox is toch superieur aan alle andere consoles?
     
  16. Tjeerdo

    Tjeerdo WAT NOU NOOb???

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze gewoon zoveel vette xtreme sport games hebben!!! En de grahpics zijn het mooiste natuurlijk! Maar ze hebben gewoon vette games!!!!!!!!!
     
  17. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het jullie eerlijk vertellen.
    ik heb een (stoffige) PS2 naast mijn super machine staan!
    voordat ik de XBOX had was ik 100% Playstation Freak!
    Ik heb vaak gezegt: XBOX koop ik niet is een fuck ding

    Maar ik liep in een tussen uur ff naar de stad ff kijken naar PS2 games!
    en zag daar de XBOX staan,Ik dacht:'laat ik toch maar eens kijken!'
    nou jongens ik had die controller in mijn handen en speelde Halo ff voor een paar min.. I WHAS HOCKED!!!!!
    en toen zag ik de prijs verlaging 299!

    3 maanden later stond ie naast m'n PS2
    sinds ik de XBOX heb,gebruik ik de PS2 niet meer,begin er zelf`s spijt van te krijgen dat ik hem gekocht heb.

    Zo ben ik aan mijn SUPER machine gekomen!
     
  18. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was altijd een PC-dude, maar op de XBOX kwamen voor het eerst spellen uit die ik wou spelen en niet op de PC waren. Toen ging ik me wat meer erin verdiepen en het hele project XBOX had gewoon een enorme appeal naar mij, de projectgroep heeft echt als doel om gamen op een hoger niveau te brengen en ik geloof dat het ze gaat lukken.

    Verder, graphics, DD5.1 (pc spellen die dit hebben zijn er nog niet, UT2003 wordt de eerste), lekkere controller (voor het allereerst, had tot Xbox toe altijd een pesthekel aan die kleine dingen).

    Nog steeds als ik kijk naar welke games ik wil hebben dan komen GC en PS2 er zuur vanaf, de Xbox daarintegen biedt de vernieuwing die ik graag in spellen zie.
     
  19. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik voor het eerst van de Xbox hoorde, en ik een keer op i-net zat, d8 ik van, ik zal s naar xbox.com gaan, die zal vast wel bestaan. Op die site ging ik naar de "games" afdeling. En daar zat ik toen nog wel een uurtje of twee aan vast! Ik had ff al die filmpjes gekeken, en ik was helemaal weggeblazen door die graphics. Omdat ik deze machine erg graag wilde, maar er geen geld voor had (dit was nog lang voor de launch van de Xbox), was ik op zoek naar een baantje om de Xbox en de games ervan te kunnen betalen. Toen er een briefje op de deurmat lag waarop stond dat de Tilburgse Koerier bezorgers nodig had, belde ik op, en ik maakte een afspraak voor een soort van solicitatiegesprek. Nu ben ik bezorger en ik heb inmiddels de Xbox al weer een tijdje, en zogauw ik geld binnen heb, koop ik weer een nieuwe game. Interessant he?8)
     
  20. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb na lang twijfelen tussen de Xbox en Gamecube voor de Xbox gekozen. De games en de rooskleurige toekomst gaven de doorslag en toen de Xbox ook nog eens goedkoper werd stond mijn keuze helemaal vast. Ik ben uiteindelijk blij dat ik voor de Xbox heb gekozen.
     

Deel Deze Pagina