Omdat ik me eigenlijk niet zo verdiep in het hele xbox gebeuren heb ik gemist waarom ze tot die naam zijn gekomen. Heeft iemand daar mischien een uitleg voor, zou wel zo leuk zijn.
pfff ik heb geen idee, misschien eerst bedacht als eens soort codenaam ofzow, van Xbox, X staat altijd voor onbekend.. ik heb geen idee anders
gamecube is best logisch : je gamed erop, en het is een vierkant ding.. playstation, een apparaat waar je op kan spelen.. dreamcast, een geval waar je over droomt (heb ik zeker gedaan top dingetje) XBox : who knows?? kzal het wel n keer vragen
Rare vraag? Achter veel consoles zit zo'n gedachte zoals wouter al zegt. Dreamcast was toch dat hij zo goed was dat het je dromen waar kon maken ofzo Snes is super nintendo entertainment system ofzo Gameboy is de speeljongen. Nu de xbox nog.
pff brain toch.. dat jij dit soort posts plaatst op flashpoint1985 forum, maar dan ook nog op andere fora..
volgens staat x voor microxoft, en box staat als doos ofzo. dus het naam betekent dus een beetje microxoftbak.
'x' staat voor anoniem en box voor doos. denk en dan staat er anonieme doos toch ;-) [edit-Mental-M]enhierstondspamerdespam[/edit]
Ha dolce, dat van box wisten we al maar ik weet niet hoe jij Microsoft schrijft hoor ik zie die X niet staan in dat woord
sorry sorry Mental-M ik wou alleen even zeggen dat ik nieuwelayout krijg volgede keer zal ik wel een private message zenden
er komt trouwens wel n Sex game voor de Xbox waarin je een virtuele chick moet bevredigen, vraag me af of daar een peripheral bij wordt geleverd