Waarom zijn er zo fucking weinig lightguns voor de xbox Waarom zijn er zo /Mod censuur: niet zulke woorden gebruiken weinig lightguns voor de xbox, ja ik weet dat er weinig van die games zijn die em ondersteunen maar toch.
Weinig zulke games=weinig mensen die zo'n gun willen= niet veel winst voor bedrijven=> nie veel bedrijven wagen zich eraan. IS THAT CLEAR???!!!???
Voor zover ik gehoord heb zijn er 3.. ik heb er 2 gezien, die beretta en zo'n lelijk groen geval.. maarre, is er iemand die weet of er nog een paar toffe(!) spellen uitkomen die zo'n gun ondersteunen (zal vast wel een x eerder gevraagd zijn, maar toch)? Misschien dat ik er dan eentje meeneem uit frankrijk of spanje als ik daar van de zomer op vakantie ben..
Kan iemand vertellen als ik de beretta in Amerika koop of deze dan ook werkt op mijn europeesche xbox en of de hardware die ik in amerika koop uberhaupt om mijn europeesche xbox werkt.
Het enige spel dat die dingen ondersteunt (voorlopig) is House of the Dead III, dus het heeft weinig nut om voor een spel 10 lightguns op de markt te brengen.