Waarom worden Threads soms zomaar zonder reden geclosed?? Als het net over iets anders gaat (niks negatievs) dan wordt ie gelijk geclosed? Waarom nou? deze thread wordt dan wel geclosed maar geef eerst antwoord op mn vraag please...............
deze thread wordt bijvoorbeeld geclosed omdat ie verkeerd geplaatst is...hij hoort te staan in website opmerkingen/problemen
én, eerst altijd ff die sticky postjes bovenaan het forum waar je post lezen, daar staat het wel in...
je moet gewoon een beetje op letten waar je hem neer zet. die subforums zijn er niet voor niets zo houden ze het gewoon wat overzichtelijker voor als je echt iets aan het zoeken bent.
Hij is heel verdacht weer open gegaan...................het was een thread (die ik was begonnen) omdt ik hulp nodig had bij het 1ste lvl toen ik eruit ben gekomen, praatte we verder over andere dingen is SC zowel levels als wapens als strategies enz. ongeveer een uurtje geleden was ie geclosed en nu is ie weer open.........................
Mmm, kan het zijn dat je verkeerd hebt gekeken, er zijn namelijk twee threads over Sc level 1, en 1 daarvan is idd dichtgegooid?
Heel de Game Help staat vol met Splinter Cell threads, ik heb er een kwartier ofzo geleden eentje dichtgegooid, 2 zelfs maar die 4 pagina's tellende thread van Xstyle heeft geen mod aangeraakt (kunnen we namelijk checken ).
Die smiley vind ik al zo storend, en mods moeten gewoon hun werk kunnen doen, als zij er niet waren had je nu 50 SC threads, dat willen we ook niet he
Vernietigd idd meteen de gehele sfeer. Gewoon simpel en netjes om uitleg vragen is er echt nooit meer bij
de al vaak besproken 'gekraakte' onderwerpen worden ook altijd maar spastisch (dit was GEEN belediging) dicht gegooid. er zijn ook dingen als regiovrij maken (ik kan via mijn oom erg goedkope orginele NTSC games krijgen) en gekopierde cd's (99 procent doet dat gewoon, of je wil toegeven of nie). Je gaan er altijd vanuit dat het wel uit zal lopen op gekopierde spellen praat.