[XOne] waarom??

Discussie in 'Games' gestart door Vivi Ornitier, 4 feb 2003.

1. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom moet je voor ps2 online,en xbox live betalen??? en om op pc online te gamen ni??

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Om hun kosten wat lager te houde :) later ik zeg ook eeel luid LATER zal alles wat goeie koper worden omdat dan hun schulden afgelost zijn DENK IK:cool:

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker threads aan het maken he :) Nou het zit zo, om met de PS2 online te gaan moet je ook betalen. Je moet een ethernetadapter en stuff kopen die erbij de Xbox al zitten ingebouwd. En het verschil tussen de twee lijkt me ook duidelijk. Je betaalt bij het starterspakket een groot bedrag voor een Xbox Communicator en 2 Live! speelbare demo's. Vergelijk het maar zo: je kunt nu ook al met de Xbox online, maar het is gewoon niet zo proffesioneel. Imo is het PS2 online plan zo'n beetje het zelfde als XBconnect and stuff :)

4. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    maar de console games-verkoop ligt hoger dan de pc-games verkoop,en de games zijn duurder,waarom moet men dan nog uit de schulden geraken?? en trouwens,microsoft zit toch al dik in de schulden,dat beetje kan er wel bij :)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MS zit totaal niet in de schulden. MS verliest alleen op de home entertainment divisie, that's all.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Servers van xbl worden beheerd door MS, en niet door (zoals bij PC gaming) een derde partij (een clan, een website whatever). Daar gaat dus geld in zitten en daar betaal je o.a. voor.

7. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    hehehe mja :cool: what more can i say :p
    Microsoft wil uit alles winst maken (vrij logisch) en alles wat je download gaat er een deel naar microsoft zeker van!

8. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    ja,maar bij ps2 online zijn de developers verantwoordelijk,en je gaat waarschijnlijk ook moeten betalen voor ps2 online...aan de developers dan...

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    EN dan moet je per spel geld gaan betalen, beetje onzinnig als dat ook grotendeels met 1 abonnement kan. Daarnaast heb je met xbox live een gehele service, niet alleen de 'mogelijkheid'

10. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan moet je OOK nog eens voor MMORPGs betalen??!!!(xbox live!)

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jap... MMORPG zijn weer helaas een verhaal appart :mad:

12. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    (XBL is trouwens niet eens zo duur, 60 euro max. per jaar..., ik bedoel, zelfs ik kan dat nog betalen :)

13. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    tja....
    toch spijtig dat je voor mmorpgs moet betalen,zeker als 15 jarige...Ik heb al zo weinig geld!!! (met 2 consoles en een pc :))

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    En bij PC online moet je maar zien hoe snel de anderen zijn. De bottleneck is de langzaamste verbinding.

Voordeel daarom (GROTE voordeel) van XBL is dat het gewoon een erg snel netwerk is omdat minimale toelatingseisen vrij hoog liggen.. dat is ook een nadeel, want minder toegankelijk. Maar wel een garantie (tenminste meer garantie) voor een goede snelheid.

En natuurlijk kost XBL geld, omdat MS die mega-serverparken zelf onderhoudt .. en omdat je idd een Headset en 2 spellen (ok, demo + spel) krijgt..

Deel Deze Pagina