Waarschijnlijk dvd recorder in xbox² en ps3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gerjan, 12 jan 2004.

1. gerjan

gerjan Guest

New PlayStation, Xbox may add DVR technology

Sony Electronics' PlayStation and Microsoft's Xbox game consoles may include digital video recording (DVR) technology in future versions, panelists said during a discussion at the Consumer Electronics Show (CES).

Despite lagging sales, DVR would be a hot consumer technology in the future, said speakers on a panel devoted to investigating future consumer electronics products and technology trends.
    In addition to Microsoft and Sony bundling DVR technology into future game consoles, cable companies would be a major player in the DVR market as they added digital video recording capability into set-top boxes, panellists said.

Bron: arnnet.com.au

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Leuk, maar wat heb je er ingodsnaam aan? Het zal toch alleen maar duurder worden....

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    dat is zo, maar het is altijd wel handig als je het geld ervoor hebt!

4. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Precies...gimme gimme gimme! :cool:

5. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Dit wisten we toch al (ik in ieder geval!!!)

6. gerjan

gerjan Guest

nou dat kan niet want dit is net nieuw nieuws, er werd over gespeculeerd ja, maargoed

hm, je hebt al dvdr voor 90 euro, dus dat zal niet veel uitmaken je kan er tenslotte ook mee afspelen, alleen de geïntegreerde software voor dat ding zal wat kosten met zich mee brengen.

Maar dit lijkt er dus op dat de spellen wel op dvd komen? Lijkt me namelijk niet dat ze 2 drives er in gaan gooien

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2004
  7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk, de spellen van de xbox bij jou in huis staan ook op dvd|:-

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Maaruh een dvd recorder erbij is nooit verkleerd zeg ik maar....

9. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is toch gewoon zwaar vet, nu kun je gewoon je programma op de tv opnemen die je anders met vid zou moeten opnemen:9

10. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    ben bang dat ie weer heel duur gaat worde :mad:... voor de rest: ZWAAR VET _O__O__O_

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze zouden bezig zijn met een nieuw systeem, soort DVD maar dan anders... Hij stelt gewoon een goede vraag hoor :) Jij bent gewoon niet bij!

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    owja, zo bedoeld ie dat|:-

sorry Gerjan

13. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Opvolger van DVD wordt waarschijnlijk blu-ray. Kan ook geïntegreerd worden met DVD dus dan is er maar 1 drive nodig. Alleen is dit nog allemaal in ontwikkeling dus wat techtnisch en financieel haalbaar is kan nu gewoon nog niet gezegd worden. Aleen speculeren. Bovendien is Blu-ray een project van Sony dacht ik. Dus dan moet Microsoft voor de Xbox zelf iets ontwikkelen.
    Maar dit nieuws zegt dus eigenlijk niet veel meer dan dat de PS3 (en misschien dan ook XBOX2) dezelfde dingen krijgt als de PSX (niet verwarren met PSone). Lijkt mij wel logisch als de PSX aanslaat, en dat is dus zo in Japan.

14. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Nou van mij hoeft het echt niet hoor :{ het gaat mij toch echt om de games hoor, en dat de xbox1 ook dvd's afspeelt is een mooie bijkomstigheid :) maar dvd-recorden hoeft van mij echt niet

15. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk beetje vragen vraag maar watr is het verschil tussen de psx en psone??

16. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    psx is een ps2 met allemaal extra's zoals een harde schijf, een dvd brander en nog wat spul.

vroeger was de psx gewoon de eerste playstation, wel dom eingelijk.

17. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Vaak doordat ze zoveel extra dingetje ergens in gooien gaat de kwaliteit achteruit, omdat ze het toch goekoop willen houden, dus dan kijg je een gamelle dvd writer...daar zit ik niet echt op te wachten kan je beter gewoon een losse kopen..

18. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    psx was altijd de onofficiele naam voor de playstation (1). Sony heeft hem nooit zo genoemd. Nu maken ze dus een PlayStation X.
    Volgens mij staat de X dus voor variabele, wat betekent dat het niet de opvolger is van Playstation 2. De PSX had volgens mij ook iets als Playstation 2,5 kunnen heten, alleen dat staat wat minder volgens mij. Het is in wezen gewoon een update van playstation 2. Een echte entertainment machine waar je toevallig ook nog ps2 spellen op kan spelen.

Deel Deze Pagina