Waarschijnlijk komt MGS3 er . Dat heeft Hideo Kojima min of meer gezegd. Hij antwoorde dit: .....Well, I think we will make one. Well, that is to say we're already making it" op de vraag of ze een vervolg op het succesvolle Metal Gear Solid 1 & 2. Laten we hopen dat dit deel ook voor de Xbox uitkomt. Ookal moeten we natuurlijk niet klagen met Metal Gear Solid: Substance een nieuw derde deeltje is nooit weg Wist niet precies waar ik dit moest plaatsen. Weet immers niet of hij ook voor de Xbox uitkomt. Daarom maar in 'overige games-talk
ja dat is gewoon Metal Gear Solid 2: Substance en als ik gelijk heb dan is dit al ontzettend oud nieuws.
Gameguide meldde dit vandaag. Denk ook dat hier niet MGS: Substance mee bedoeld wordt maar een heel nieuw deel.
Zou wel donders mooi zijn. als dat echt zo is dan is hideo kojima goed bezig. als je megagames.com checkt kom je er wel meer over te weten groetn Infinity
Dat van Metal Gear Solid 3 was al langere tijd bekend.. Stond op de officiƩle site een soort easter egg.. Substance is niet echt deel 3.. Gewoon een poort van deel 2 met veel extra's..
splinterbuddies hmmm... splintercell is donders leip ik ga ook xbox kopen mede alleen voor dat spel mensen die splintercell ook leip vinden kunnen zich aanmelden als buddie bij mij Infinity