Ik keek net naar CNN en daar hadden ze het er over dat de xbox mogelijk een prijsverlaging ondervind van US 30$. Affijn kijk zelf maar op http://money.cnn.com/services/tickerheadlines/djh/200403182233DOWJONESDJONLINE001372.htm?cnn=yes Bron CNN
Je link klopt niet. Die tekst staat er wel mooi maar als je erop klikt wordt je doorverwezen naar http:/// . Zeker een typfoutje. Achja, prijsverlaging, voor mij maakt het niks meer uit. Maar het zal de xbox wel ten goede komen denk ik.
dat is wel cool, ik ken zat mensen die een xbox overwegen maar zoiets hebben van net iets te duur!! nu die goed koper gaat worden kopen ze de xbox zeker!! toppertje!!
Dat vind ik dan echt stom. Ze zitten zo te verkondigen dat ze veel verlies maken op de Xbox zelf en winst halen uit de games, gaan ze prijs van console nog meer verlagen. En dan ook nog eens mogelijk bij Xbox 2 hd eruit laten omdat console anders te veel kost. Een ding weet ik zeker: "Ik snap ze daar soms echt niet!"
Mij maakt het allemaal niks uit. Heb er toendertijd €259 voor betaald. Maar ik geniet al 1,5 jaar van m'n Xbox! Dus voor mij maakt die prijsverlagingen niks uit...
wel leuk, ik heb er nog €480 voor betaald , maarja dan ben je ook wel echt een van de eerste heh (13-03-02) voor de oplettende onder ons-->das 1 dag voor de EU release
Staat ook op tweakers.net. Vind het een logische ontwikkeling. Alles wordt goedkoper, DVD spelers, tv's, video's en dus ook een Xbox. Leuk om een keer een tweede erbij te zetten.
Denk je dat ze het doen om nog meer verlies te maken? Natuurlijk is er goed over getwist om nog meer winst te maken. Ze moeten het idd hebben van de spellen en een logische stap is dan imo om meer Xboxen te verkopen zodat meer mensen meer spellen kopen.
Microsoft heeft zo'n grote bregroting. Die paar miljoen dat ze verlies maken met de xbox console verkopen zal hun echt niet deren.
Die console zal zelf ook wel goedkoper zijn geworden om te produceren. En het gaat om de concurrentie. Het is net als met printers, die zijn ook zo goedkoop en de inkt is duur.
ik heb me xbox ook voor ongeveer 500 euro's gekocht. Maar gelukkig kwamen ze met die prijsvergoeding van 3 spellen toen de xbox naar 300 euro ging
@socks uhhh 3 spellen.... Ik heb hem ook op de release date gekocht en kreeg 2 spellen en 1 controller.