Waarschuwing

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 12 apr 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarschuwing voor The One 2000. Gewoon kappen met lomp reageren. Komt me nu beetje mn strot uit. En ja WouteR is bezig het forum wat beschaafder te maken.s

Ondertussen had Martijn zijn reaktie al verwijderd. Staat beetje vreemd zo. maar je blijft gewaarschuwd The One.

2. Dabo

Dabo Guest

Wouter, Martijn waarschuwde Theone volgens mij in een andere thread voor dubbelposten.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2002
  3. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ook, maar ik delete net zijn post toen wouter zijn post postte (?) :)
    En voor jou ook een verzoekje, als je antwoord op de post boven je hoef je hem niet te quoten hoor.

4. Dabo

Dabo Guest

Verzoek ingewilligd overigens doe ik dat omdat ik al een paar keer heb gehad dat er iemand net voor mij poste en dat dan mijn opmerking nergens meer op sloeg.

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    waarom een waarschuwing ik mag toch wel diverse posten onder elkaar zetten, en dat van dat zeuren was maar een geintje hoor, en lomp posten doe ik volgens mij niet. :)

6. Dabo

Dabo Guest

Het is sowieso al lomp om 3 keer achter elkaar te posten ipv gewoon alles in 1 bericht.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2002
  7. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Het is meer een waarschuwing van: "foei, niet meer doen", dan een waarschuwing van: "volgende keer een ban voor jou"
    hoor :)

Dabo:
    Doe je et weer! :)
    edit: haalt ie het net weg :)

8. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    wat is daar nou lomp aan, ik bedoel jij reageert nu toch ook nutteloos, ik praat nu tegen martijn en daar reageer jij op. :cool:

maar wat is het probleem dan van diverse posten onder elkaar stoor je je eraan ofzo, editen had ik nog niet aan gedacht, en als er iets in me opkomt zet ik het gewoon neer.

heb je mijn thread over xbox is weg gelezen ga daar eens posten over nutteloos reageren.

maargoed evengoede vrienden ;)

*EDIT* ok martijn maar zo vlak voor het weekend niet zo hard zijn hoor ;)

greetzz en gameze dit weekend

Laatst bewerkt: 12 apr 2002
  9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hier en alleen omdat er weer gezeurd wordt over mijn 'waarschuwing' raken we weer helemaal off-topic.

10. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    sorrie maar doe dat dan via prive mail dan antwoordt ik er daar op, maar ook naar wouter surrie, en een prettig weekend:)

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    een groot probleem is het dubbel posten(k weet niet of het of het hier over gaat? maar goed)

veel mensen posten dubbel en das een groot probleem aanpakken die handel!

12. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Dit topic stond eerst in dit topic. Heb em ff gesplit en hier naartoe verhuist.

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen posten ook erg onnodig, is een nog groter probleem. Is het forum nu iets te druk voor, wordt het een zooitje. Niet op reageren, post iets over een vet spel.
    En dat uiteraard niet in deze thread:)

14. Dabo

Dabo Guest

Ja ik deed het idd weer (automatisme) maar ik had mijn fout door en ik verbeterde het zo hoort het toch Martijn :)
    Waarom wordt mijn naam eigenlijk zo vaak genoemd volgens mij staat mijn naam in de top 5 van meest genoemde namen hier.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Prettig Weekend iedereen :D

maar het viel me gewoon op dat sommige topics zo snel en abrupt off-topic gingen mede door o.a Dabo en TheOne2000. Geen problemen mee hoor, we staan bekend om een leuke community zonder lamers. Nu het dus weer dukker wordt vind ik het belangrijk om het ook zo te houden en een informatiebron te zijn voor nieuwkomers maar ook voor de 'normale' mens.

16. Dabo

Dabo Guest

Hup daar wordt me naam weer genoemd dat is al de 150ste keer geloof ik.

17. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wees dan ook eens braaf. [​IMG]

18. Dabo

Dabo Guest

Ik ben altijd braaf.

19. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Wij werden ook al eens een keeevergeleken dat we zosnel mogelijk naar de 250 posts wouden rushen?
    Je bent dus neit zo braaf als je zou willen zijn..:9 :eek:

20. Dabo

Dabo Guest

Ja joh en ik bedoel ik ben hier nou morgen een maand geregistreerd en ik heb bijna 600 posts maar dat is toch niet veel.

Deel Deze Pagina