Waarschuwingen.......

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Panzerhaubitze, 3 aug 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het duurde ff maar ook ik heb er 1 te pakken, was waarschijnlijk ook wel terecht en ik had hem ook al ingecalculeerd dus daar zul je me niet over horen.

Maar dan het volgende: Ik vind dat jullie de forumbezoekers wel errug kinderachtig behandelen op het X-Bazaar forum, en dan reageer je een keer off-topic, So Fucking What (Anti Nowhere League), houd dat het juist niet een beetje leuk???

Het is een nobel streven om te proberen het X-bazaar forum vrij te houden van off-topic reacties maar wel een onhaalbaar streven!!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kijk wij zijn voor een gezellige community. X-Bazar is helaas het enige forum waar we dat liever niet toestaan aangezien dat bedoeld is om iets te verkopen, en offtopic reacties helpen de verkoper meestal niet.

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee oke, maar soms zitten er wel nuttige off-topic reacties bij en die worden óók niet geaccepteerd.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet hoe het in mijn 2 weken afwezigheid is gegaan, maar zolang het ECHT nuttige zijn laat IK ze iig staan..

5. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand krijgt een waarschuwing voor een onschuldige off-topic reactie in xbazaar, maar neem dan als voorbeeld het topic waarin Wouter MotoGp vraagt, kijk 's daar wat voor reacties er binnen komen van die TumTumTum en die andere persoon. Ik ben er juist voor dat er waarschuwingen worden uitgedeeld in die sectie. Je loopt namelijk het risico dat er kleine kinderen komen en dat ze dan iemands verkoop gaan verpesten door het product af te zeiken. Dat moet niet kunnen. Nee waarschuwingen in dat gedeelte van het forum vind ik volledig correct. Als je je wil uitleven, ga je maar lekker naar off topic. Ik vind juist dat er al teveel getolereerd wordt in dit forum, ik had jullie allemaal geband }:]. Nee hoor, ik zit vol met liefde tegenover mensen in dit forum!

6. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ZE hebben mij focking veel Waarschuwingen gegeven! omdat ik alleen zat off-topic zat te replyen!!!

hahaah geintje ik ben nog lekker clean nananana:eek: nouja ik vind dat jullie terecht zijn betrap door off-topic te replyen:D als je wat niet wil kopen ga dan ook niet door blaten:+

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen onhaalbaar streven en ik snap best dat je af en toe wat wil zeggen maar dat maakt het gewoon te onoverzichtelijk.
    Je zal je toch in moeten houden of iemand die je wat wil zeggen ff een pm'tje sturen. Voor ons zijn die waarschuwingen nog vervelender, moejje weer naar andere thread, naam opschrijven, reden, datum, bla bla. En dat meestal voor niks aangezien meeste mensen na een waarschuwing beter opletten of liever zijn.
    Dus...laat xbazar waar het voor is.

8. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    CLEAN
    nog.....clean

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Goejsjo, gesjellig.:)

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé...
    Dit is al de 2e post die gedeleted is...
    Was nog geen eens iets verkeerds aan deze...

Maar effe serieus...
    In Xbazar moet er niet off-topic worden gepost...
    Zat net die thread van WouteR te lezen..
    Jeezz... 3 waarschuwingen
    Dat is nie cool jongens...

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar wel terecht.

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoellie nou? Gedelete?

13. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, blijkt dat Ikke het probleem ook had..

Kennelijk een storinkje...
    Ik dacht dat mijn post was verwijderd, maar kennelijk niet..

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ow hehe, ik geloof dat de Database verhuist was gisteravond, vandaar dat er misschien het eea is verloren gegaan.

15. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, maakt niet uit..
    Had gelijk weer opnieuw gepost!! :)
    Die dingen kunnen gebeuren hé.

16. GroenMannetje

GroenMannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschuwing

Ik vindt dat sommige mensen zeer nutteloos reageren en die zeker een waarschuwing verdienen maar soms tja....

Zoals je al aanvoelt bij mij ik doe een bod op een zooitje spellen bij elkaar. Die gozer heeft geld nodig voor zijn vakantie.
    Vindt mijn bod te laag. Mijn reactie als je toch een paar biertjes meer wil drinken op je vakantie dan hoor ik het wel!!

Krijg ik een waarschuwing Tja......

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ff kijken, hoe jij het zegt zou betekenen dat je hem gewoon zei het aanbod blijft iig staan. Ik tjek. Ik zie je reactie niet, zeker al weggehaald maarreh...Zooi wil helemaal geen geld erbij...staat duidelijk alleen ruilen en of aankopen. Naja...ik ga weer verder.:)

18. GroenMannetje

GroenMannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschuwing

Dankje

:D

19. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha....sorry je hebt gelijk :confused:

Had het toen even niet goed gelezen.

Krijg je nu een waarschuwing voor zeuren tegen XBazar Moderators :+

20. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    'k Heb ook ooit een waarschuwing gehad (kweeniemeer waarom). 'Verjaart' zo'n waarschuwing ook?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina