Heuy fokes! Ik heb een minderjarig account. Grootste onzin trouwens. Maar ik had een jaar geleden een account aangemaakt. En toen moest ik zo'n wachtwoord maken dat m'n ouders in moesten voeren. Naja, die wist ik eerst wel, maar natuurlijk naar een jaar wel weer vergeten. Ik had het een jaar niet meer gebruikt. Anyway, nu kan ik geen vrienden toevoegen in m'n Friends-list via Live. Weet iemand hoe ik m'n wachtwoord (of m'n leeftijd) kan veranderen. Want dit is natuurlijk balen. Oja, ook staat er iets over m'n Windows Live ID. Dat snap ik al helemaal niet. Wie-o-wie ken me helpen? :
Misschien even aan je ouders vragen?! Verder zit dat account aan een email adres vast! Kwestie van zorgen, dat je via dat mail programma achter je wachtwoord komt... Bijvoorbeeld bij Hotmail met die geheime vraag. Suc6!
Of als je de geheime vraag niet meer weet even met Microsoft bellen. Dan moet je wel alle persoonlijke gegevens weten toen je je mail adres had aangemaakt. Ik heb na 2 uur bellen met Microsoft ook pas een keer mijn info eindelijk gekregen.
De enige die je kan helpen zijn jouw ouders. Als minderjarige heeft het geen zin om naar de helpdesk te bellen want zij mogen jouw toch niet helpen.