Ik kwam daarnet in een thread terecht waar werd verteld dat wakeboarding unleashed maar 10 euro kost bij de Free Record Shop. Ik heb zelf net gekeken op hun website en het klopt, daar staat dat hij 10 euro kost en dat Indiana Jones ook maar 10 euro kost. Nu vroeg ik me dus een paar dingen af: 1. Heeft iemand deze games zien liggen voor deze prijs? 2. Waarom deze games als budget er zijn veel slechtere uitgekomen. 3. Geen enkele andere website bied games aan voor 9,99. Graag even posten als je er wat meer over weet. De belangrijkste is vraag 1. Mocht dit waar zijn dan ga ik per direct om beide games want daar kan je ze toch niet voor laten liggen?
Dan heb ik een vraag aan jou: Waarom neem jij niet ff een kijkje bij de locale frs?? Het kan trouwens heel goed zijn dat ze nog maar 10 euro kosten
Inkoopprijzen van de games zijn gewoon dramatisch gedaald wegens overvoorraad... Free Record Shop is hun overvoorraad aan games weg aan het doen. Ook Mortal Kombat Deadly Alliance is 10 euro.. ik heb Indiana Jones en MKA al gekocht... Het zijn gewoon topgames voor een topprijs!
Dichtbijzijnste "locale" frs is 24 km hier vandaan :/ In ieder geval bedankt guys ik ga ze dan maar zsm kopen Zover ik weet is dat alleen: Wakeboarding unleashed Indiana Jones Mortal Kombat
Ja, 18 Wheeler, Tarzan en Sonic Adventure 2 DX is €10 maar die hebben ze al een half jaar niet op voorraad Edit/ Owja, MK DA is voor de NGC €60 :{
Thanks man voor dit bericht, heb hem zonet besteld. Zou hem eerst een keer voor 30 euri halen bij nedgame maar dit is natuurlijk wel heel goedkoop om te laten schieten. xbox xbox
aanbiedingen voor de Cube: 9,99 euro 18 Wheeler Big Air Freestyle Burnout 1 Ferrari Challenge Steering Wheel Jeremy McGrath Supercross Sonic Adventure Batlle 2 Tarzan 14,99 euro ATV Quad Power Racing Burnout 2 Hulk Legends of Wrestling 1 Legends of Wrestling 2 Paris Dakar Rally 2 Taz Wanted Vexx 19,99 euro Batman Vengeance Dave Mirra BMX Eternal Darkness Freekstyle Need for Speed: Hot Pursuit 2 Rayman 3 Resident Evil 1 Resident Evil 0 Resident Evil 2 Resident Evil 3 Smuggler's Run 2 SSX Tricky Super Bust-A-Move Allstar X-Men: Wolverine's Revenge
soms is het ook zo dat de aanbieding allen geld via internet. das vaak best iri, dat was namelijk ook bij dixons eerst met game en live samen en bij de FRS wisten ze niets van 50 % korting op live enz. Ik hoop dan ook dat het bij alle filialen geldt.
Ga morgen Indiana Jones halen, voor dat geld kan ik m niet laten liggen, wilde hem als es eerder kopen, maar het wachten wordt in dit geval beloond