walktrough throne of bhaal (BG2)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 31 mei 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hallo mensjes,

Ik heb me rot gezocht op het internet naar een duidelijke walktrough van throne of bhaal (baldurs gate 2), mar heb er geen gevonden. Ik kan altijd prima verder komen met baldur's gate spellen, echter zit ik nu vast in een soort ondergronds complex (voor de kenners dus) op zoek naar een monster zonder naam. Dit is een sidequeste die ik heb aangnomen. Ik zit nu vast op de 3e of 2e verdieping naar onder bij een portal waar ik nog niet in kan. Ik moet iets doen met de vier afdelingen poison ice fire en nogiets :cool: om er uiteindelijk doorheen te komen. Ik heb echter niet alles goed gelezen op mijn pad en zit nu dus even vast.

Misschien weten jullie wat ik moet doen, ik heb inmiddels de grote van aangezet, maar nu weet ik het ff niet meer, alleen de klamer van de slime afdeling krijg ik open. Ik hoor het wel, een walktough is ook erg welkom.

gr.

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vind ik dit een hele goede site voor Baldur's Gate. Je kan ook hier even een kijkje nemen.

Het is voor mij een tijdje geleden dat ik die quest heb gedaan, dus ik kan je er even niet mee helpen. Heb de Baldur's Gate spellen echter wel meerdere malen uitgespeeld. :) Topspellen! Ik las ook ergens dat ze van plan zijn een derde deel uit te brengen! _O_

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee deel 3 zal nooit komen helaas :'-( Het einde van throne of bhaal is ook echt het einde..

6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Psst... en deze... *)

We kunnen alleen maar hopen!! O-)

7. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
  8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    zeker een top spel. Ik heb al door wat het probleem is, ik had een item van een slang die ik gekilled had niet gezien, lag haast tegen de muur. Deze moest ik hebben om verder te komen, dankzij de TAB knop toch nog gevonden _O_

Deel Deze Pagina