Walktrough

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robie, 16 feb 2003.

1. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik had een vraagje gebruiken jullie HALO of een anderspel een WALKTROUGH???
    ik wel bij halo maar ik vraag me af of het zonder leuker is

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Een walktrough is lame.. Halo is juist leuk zonder walktrough.. |:-

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook niet alleen soms als ik een spel huur en ik zit echt vast dan durf ik wel eens kijken maar anders niet.

4. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow ja ik denk dat ik hem uit speel met walktrough en dan nog een x speel zonder maar da zie ik nog wel!

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het liever op het forum, als ik een walkthrough heb gebruik ik het te snel. Als ik dan ff vastzit snel kijken hoe het moet.

6. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een walktrought gebruikt bij oddworld munch oddysseee en bij buffy the vampire slayer

7. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    wat is een walktrough????????????

8. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    ik bij halo niet, want daar spreekt alles voor zich... maar bijvoorbeeld bij monkey island wel:9, natuurlijk is het zonder leuker, omdat je dan neit weet wat er gebeurt. nu gebruik je die walkthrough alleen maar om halo uit te spelen, en dan? dan ga je het opnieuw doen, maar dat weet je alles toch nog zo'n beetje wel (|:-)

9. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja is ook zo maar zit nu vast in een level waarje zon vliegende robot moet volgen maar die raak ik steeds kwijt zegmaar ,en de walktrough zegt niet waar ie naar toe gaat 8)
    duss dat word ff zonder !! mischien doe ik hem dan de hele tijd zonder.
    en Major Paynehier je antwoord!

een walktrough is een textfile waar alles in staat hoe je kunt /moet lopen en xtra info

10. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    are u a gamer8) :confused: :D

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien juist wel omdat hij nog niet weet wat een walkthrough is. Hij heeft er dus nog nooit een gebruikt. Ben benieuwd of hij weet wat cheats zijn. Als hij dat ook niet weet is hij echt een pure gamer. :D

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm daar heb je wel gelijk in ja:) :D

13. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja a real one !! 8)

14. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maare ik ben nu bij de library en ik probeer het zonder en het is me al aardig gelukt !!!!

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Om ff serieus op je vraag in te gaan:

een walkthrough is een soort van gids door het spel heen. Een walkthrough neemt je als het ware aan het handje mee, vertelt je precies waar je heen moet, hoe je bepaalde dingen moet oplossen, waar alle geheimen verborgen liggen, en dat soort dingen.
    Ideaal voor lamme spelers die niet te veel moeite willen doen voor een spel en de moed al gauw opgeven, absoluut verderfelijk voor gamers die graag zelfstandig een spel willen spelen.
    Uiteraard reken ik mijzelf tot de laatste categorie. Waarom? Omdat het veel meer genoegdoening geeft om te kunnen zeggen dat je een spel helemaal eigenhandig hebt (uit)gespeeld, zonder cheats of walkthroughs gebruikt te hebben. Als je ergens een keer vastzit, is het toch veel mooier om ietsje langer door te proberen om uiteindelijk toch zelf de goeie manier te vinden om door te kunnen, dan om gelijk maar de hulp in te schakelen van iemand anders?? Daar doe je het voor, dat houd je ook bezig. Als ik bij elk stukje waarin ik vastzat bij Splinter Cell bijvoorbeeld om hulp gevraagd had hier in het forum, had ik het spel waarschijnlijk met 2 dagen uit kunnen spelen. Daar heb ik dus geen zin in. Geen walkthrougs voor mij dus.

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    walktroughs gebruik ik alleen als ik ECHT niet verder kom, en helemaal geen zin meer heb om verder te spelen. Als ik toch geen plezier aan een stukje kan beleven, dan maar ff wat hulp.

Ik gebruik never nooit een walktrough om ff snel te kijken hoe ik het best mannetjes neer kan maaien

17. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    haha zo denk ik er ook over...

ik ken een gast die splinter cell met een walkthrough heeft uitgespeeld....hoezo zielig?

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    tja dan ben je wel heel erg dom.
    dan heb je het vetste van splinter cell gewoon gemist...

19. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik denk ik ook gedaan want ik vond de game geen reet aan.
    saaie gameplay korte lvls enzo...nee ben niet echt te spreken over die game.

PS: heb em wel op hard uitgespeeld......

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Korte levels? Ja, geen wonder als je een walkthrough naast je hebt liggen, dan vlieg je er zo door heen! Als je alles op eigen houtje doet, ben je echt wel effetjes zoet met die levels hoor!

Deel Deze Pagina