Wallmoves DOA3

Discussie in 'Algemeen' gestart door T-box, 11 jul 2002.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien een lijzie van alle wallmoves van alle characters? Bijv. met kasumi achter, achter, p.
    :cool:

2. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ehm, wallmoves? bedoel je als je "slachtoffer"bij bijvoorbeeld een boom staat, dat je HAAAR hoofd er dan in kan deuken? pfff geen idee hoor maar ik zie ze vanzelf gewoon altijd als SURPRISE :D dan blijft het altijd leuker lol!

3. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan jezelf ook van de muur afduwen en dan een kick geven die moves zijn wel kick:9

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar k geloof dat dat gewoon de zelfde moves zijn als normaal, alleen dan als je bij een muur staat, dus geen speciale moves.

5. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij werkt deze move alleen bij de "ninja" figuren... als je bij een muur of hek staat moet je volgens mij naar achteren en slaan indrukken.... ik weet het niet helemaal zeker hoor....

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Met Hayabusa naar achteren en doorzichtig (bij muur) is een soort aanvalsprong.
    Met Hayabusa naar achteren en rood (dacht ik) spring je over iemand heen en kan je 'm van achter....eh....aanvallen...

Ik denk dat deze twee bij Kasumi ook werken.

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nou een compleet lijstje
    Ik bedoel dus de speciale muur aanvallen die niet in de command list staan. Bijv. met ein voorschuinonder (2keer) en dan vastpakken.

Deel Deze Pagina