Hey, ik zoek wallpapers van Wu Tang Clan Cosmic Gate Dus als iemand deze wallpapers heeft post ze dan effe, en als 't kan in 1024x768 Diegeen die 't post krijgt natuurlijk aanzien bij mij, ik weet niet of iemand daar eigenlijk op zit te wachten, maarja... Greetings
www.hebus.com je kan daar eens proberen te zoeken. Ik ga ze zelf niet zoeken voor je maar zo verdien ik toch ook een beetje aanzien hé?
Mhh sry dat ik geen wallpaperssite geef (misschien moet je ff op de homeage van cosmic gate kijken) Ik had nog wel een andere vraag: Bestaan er ook bewegende wallpapers? Ik had namelijk op een site gelezen dat je met een programmaatje een bewegende wallpaper kan draaien. Dat leek me wel vet! Weet iemand daar wat van?!
Hey, helaas werkt die site van Tronky niet helemaal, too many connections of iets dergelijks, data verkeer is denk ik iets te groot, enne op game wallpapers kan ik helaas weinig vinden van Wu Tang Clan, of van Cosmic Gate, anyone else? In ieder wel al bedankt voor de reactie's en de medewerking!
Thanks! Op die bovenste wallpaper zag ik hiphopwallpapers.com staan, heb daar even een kijkje genomen, staan erg mooie wallpapertjes tussen! thnx!
Kijk ook eens op www.webshots.com. Daar kan je gratis een programma downloaden en dan kan je daar al je wallpapers in bewaren. Echt een super handig programmatje voor wallpapers.
Maar webshots.com is echt kei goed. Je kan het zelf instellen dat er om de uur, dag, dagen of wanneer je wilt er een nieuwe wallpaper op je achtergrond staat. Ik zou zeggen kijk maar hoe handig het is en als het niets is gooi je het weg. Maar ik vindt het echt een toffe prog.