g'woon, wallpapier of weet ik het xD btw je avatar = van eh, een magic kaart, Black Type - summon creatur of niet ?
Vind 't wel een mooie, strakke wallpaper ja... Copyrighted, of niet? Idd, m'n avatar is norrit....vroeger ging m'n deck daar (o.a.) om....maar dat is een b'tje offtopic
jup. copyrighted xD, maar als je et zou vragen vin ik et goed (meestal) kijk anders rechtsonderin van de image
ik vind er persoonlijk weinig aan.....Ik hou meer van wallpapers van films ofzo of series of natuurlijk games.
Ik vind de bovenste mooi als je die lichte balk weghaald + dat vierkant linksboven, en die onderste is SUPER, als het kader er niet omzit. Ik ben gek op zulke achtergronden, heb er 160 van Endeffect gedownload en heb met een wallpaper programmatje zo dat ieder uur een andere er voor komt
X-Player -> Zelf gemaakte wallpapers ? Zoja.. Puik werk, alleen had ik iets meer werk gestoken in 't afmaken, de trendy stuff wat je (denk ik) in photoshop doet kan beter, 't mist net een bepaalde finishing touch... Maar, keep up the right work ! Goed bezig *)
Vind die eerste heel cool! Alleen dat hokje met die tekst links boven had van mij er niet ingehoefen.. Tweede vind ik ook wat mooi, maar toch minder door die zwarte rand met die letters..
Ik weet niet. Vind het wel mooi gemaakt van je. Maar hou niet echt van zulke wallpapers. Moet dan meteen aan trance muziek denken...brrrr. Maja ieder zijn ding.
Ik vind het cool dat jullie dat soort dingen kunnen maken maar het slaat eigenlijk helemaal nergens op? Wat is het? Geef mij maar een auto ofzo