[XOne] Wally Kaarten en L!VE?

Discussie in 'Games' gestart door metzman, 1 dec 2003.

1. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je Xbox L!VE ook met Wally kaarten betalen i.p.v. met een CC? Of ondersteunen ze dat niet? Info pa-lease!

2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of het met Wally kaarten kan weet ik niet. Maar in Maart komen ook zo een soort kaarten uit voor Live

3. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Das ook mooi, want ik mot wel Live hebben, alleen die CC word een probleem voor me, dat zou toppie zijn...

4. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    De Wally Wally kaarten zijn echt alleen voor Internet.

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    en met je cc betaal je xbox live niet hoor...
    pas na een jaar, dan pas gebruik je het om te betalen,
    maar het is eerder een aantoning dat je over de 18 bent, en als je cheat etc. dan word je cc nummer gebant;)
    ook als je een omgebouwde xbox hebt ;)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm... ik wil jullie niet te leurstellen hoor ... maar het is nog steeds niet 100% zeker dat je geen CC nodig hebt (ook in maart) ... In Amerika hebben ze al scratch kaarten .. maar daar heb je als nog een cc nodig

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wie kan mijn volgende vraag antwoorden?
    Volgende maand krijg ik LIVE( :p ) en mijn pa vindt het goed als ik zijn cc gebruik. Het is zo'n Visa cc van de ANWB, maar aangezien hij die nog nooit gebruikt heeft hoeft hij er ook niets over te betalen: geen abbonements geld dus voor de cc dus totdat hij voor het eerst gebruikt wordt. Nu is mijn vraag, wordt hij, door het aanmelden van Live denk je ''geactiveerd''??

8. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb hetzelfde gedaan, zolang er geen geld word afgeschreven word de kaart NIET geactiveerd, let echter wel op dat je geen betaalde content download, want dan word de CC wel geactiveerd natuurlijk!!!

9. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk gebruik je op dit moment je cc voor het betalen... voor bepaalde content moet je betalen en dit gebeurd dan met je cc.... volgend jaar zou er dan een soort van kraskaart komen net als die 2 maanden gratis live... dan zal het wel zo zijn dat je een soort van saldo kan opbouwen.. en als er dan content is waar je voor moet betalen dan wordt dat van je saldo afgehaald.. preypay idee denk ik..... maar je hebt er nog steeds een cc nodig om op live te kunnen... vanwege de beveiliging.. je hoeft dan alleen een cc nummer op te geven + gevegens.. en verder wordt er niks meer gedaan met die creditcard.. kan je dus bij de ANWB zo'n gratis cc aanvragen. aangenomen dat je 'm dus niet gebruikt voor betalen is en blijft ie gratis :D

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Heb jij ook die ANWB cc gebruikt, en er gebeurde niets? Mooi :p

Deel Deze Pagina