Wanadoo Casema snelheden omhoog

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 6 mrt 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor diegene die het nog niet wist:
    Wanadoo/Casema voert de snelheden ook op. Dit geldt dus voor de volgende kabelabbo's:

Casema en Wanadoo verhogen met ingang van volgende week de down-en upload snelheid van de volgende producten:

»Wanadoo Cable Broadband Basic gaat omhoog van 512/128 kbit/s naar 1024/128 kbit/s
    »Wanadoo Cable Broadband Premium gaat omhoog van 1024 / 128 kbit/s naar 2048 / 384 kbit/s
    »Wanadoo Cable Broadband Power gaat omhoog van 2048 / 256 kbit/s naar 4096 / 512 kbit/s

De verhoging van de bandbreedte wordt vanaf volgende week gefaseerd doorgevoerd. Uiterlijk 15 april hebben alle abonnees de nieuwe snelheden.

aldus casema.nl

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    mooi mooi, al die concurrentie, goed voor de algemene consument :D.

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, vond ik ook al. Was al bang dat Wanadoo/Casema achter bleef en we met een stuk duurdere abbo zaten, maar gelukkig komen ze ook met de verhogingen. Nu maar hopen dat het hier snel verhoogd wordt en de verbinding wat stabieler wordt.

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jammer dat de upload niet hoger word..

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Basic zelfde up, premium 3x up, power 2x up. Best raar maarjah. Hopen dat mn 4mbit beetje constant is. Nu zit ik sommige momenten met lage snelheiden en ben ik blij als ik max snelheid heb.

6. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    laat ze eerst maar eens zorgen dat ze mijn verbinding weer reparen, kschiet er namelijk niet veel mee op als hij steeds wegvalt

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    jeeh, ik wou bijna overstappen op ADSL maar nu is het nog wel ok om hier verder mee te gaan, ik heb premium, eindelijk is een lekkere upload in plaats van dat net aan uploadje van 128 waardoor ik soms lagte op xbl

8. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    en wat doen ze met de upload van het basic abbo? die laten ze lekker op 128 staan, de verhoudingen kloppen zo toch niet meer? een goede upload is weldegelijk belangrijk voor het gebruik van internet. ik snap het niet, de download vond ik prima, en ok het is mooi dat ie nou weer omhoog gaat. maar ik was meer tevreden geweest als ze de bottleneck die de upload geeft (bij gamen) eens wegnemen door ook deze te verhogen.
    jammer :)

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Het is weer zover. In september de laatste snelheidsverhoging ontvangen en eind maart heb ik er weer een.

Easy gaat naar: 850/260
    Basic gaat naar: 2000/520
    Premium gaat naar: 4000/770
    Power gaat naar: 10000/1050

Jawel. Over ruim twee maanden hebben we hier een 10mbit downspeed verbinding. Niet verkeerd. Al heb ik geen klagen over de snelheid die we nu hebben (6mbit down).

10. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina