Gister de snelheidsverhoging in ontvangst mogen nemen. Vandaag een beetje aan het surfen en wat blijkt, ik kan op de pc televisie bekijken. Zowel Live als gemiste programma's (populaire programma's die eerder op tv zijn uitgezonden). Verder kan ik nu onder andere 3voor12 kijken, met videoclips en meer alternatieve muziek. Dus niet alleen de kanalen die op tv te zien zijn. Werkt prima. Best goede resolutie, geen last van haperingen omdat buffers geladen moeten worden of iets dergelijks. En dat zonder extra gedoe, gewoon lekker via het internet. In 2005 gaan ze digitaal en krijgen abbonees naast analoog ook digitale tv zonder extra kosten. Ik vind het wel een prima service van ze. Mijn router is nog niet terug, maar als deze terug is ga ik eens kijken of het internet nog steeds zoveel uitvalt, als dat niet zo is ben ik erg blij.
Ik ben de laatste tijd ook zeer tevreden over Wanadoo/Casema. Ik raad iedereen dan ook aan om Wanadoo/Casema te nemen. Ook voor Xbox live is wanadoo/casema zeer geschikt. www.casema.nl
Het mooie is nog wel: geen reclames. Het tv kijken blijf ik grotendeels wel op m'n tv doen. Maar toch, het is leuk om een programma te zien dat je gemist hebt, of even tv te kijken zonder reclames (heb iig nog geen reclames te zien, schijn je ook niet te krijgen, gelukkig). Toch weer even 50% sneller up- en downspeed. Ben benieuwd wat de toekomst gaat bieden, aangezien de concurrentie groot is en ze altijd wel iets bieden als snelheidsverhogingen of digitale service.
Is Planet ADSL wat voor Xbox Live? Want dat krijgen we en dat vroeg ik me af aangezien ik Xbox Live binnekort krijg.
Vraag dat even hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=20232&highlight=Planet ADSL Gaat hier namelijk over de tv (op je pc) service van Wanadoo/Casema en niet over Live.
Uhm je hebt het over geen reclames... Maar volgen de programma's dan elkaar gewoon op? Dan klopt er toch niets meer van wat er bijvoorbeeld in de tvkrant staat ofzo? Of zie je dan soms een zwart beeld ofzo? Hoe werkt dat precies?
mag ik je vragen hoe je dat doet?? Ik heb zelf casema, maar ik kreeg er een usb apparaatje bij die ik op mn tv kabel kon aansluiten. Dus dat is gewoon via de kabel zegmaar, niet internet. En ik kan niet zeggen dat ik dat systeem super vind.
Zelf heb ik kabelinternet van chello en heb van een site gelezen dat chello ook zijn snelheden gaan opvoeren... Opzich wel goed nieuws want je betaalt best veel voor het internet en misschien kan ik strax dan ook rustig live gaan spelen
Heej! Ik heb die email ook gehad maar er stond dat ik dan een sneller abbo'tje moest nemen, ik heb nu wanadoo premium kabel, 50 euro per maand geloof ik, welk abbo heb jij 2k? En op welke manier kijk je tv? gaat dat via www.wanadoo.nl of via een programma ofzo?
Heb zelf wanadoo cable broadband power. Kijk gewoon online via mediaplayer. Via www.tvportal.nl kan je dieverse programma's / zenders bekijken die afgespeeld worden in mediaplayer. Hoe het gaat met reclames weet ik niet. De online versie had iets vertraging van de uitzending rechtstreeks op tv. Heb nog niet zo lang zitten kijken, dus weet verder ook niet hoe ze het redelijk gelijk willen laten lopen. Op casema.nl staat er het een en ander over. Het is voor casema/wanadoo abbonees. Zover ik weet gaat Wanadoo ADSL niet omhoog.
Dacht dat het ook met basic kon. Alleen de gemiste programma's (en popstarts dacht ik) niet. Je zou het gewoon nog even moeten proberen.
pff ik heb wanadoo premium geloof ik, meld ik me aan krijg ik als gebruikersnaam: popstars, en wachtwoord the rivals, sja dat is dus gewoon zoiets algemeens, helaas kan ik dus geen tv kijken want dan moet ik me abbo verhogen naar die van 80 euro per maand. pff