Wanadoo Live Box

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door deNeut, 9 jan 2005.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag het op de reclame en besloot het maar even te checken. LINK. Wij hebben nu demon voor 39 euro per maand (tis inmiddels 29 maar wij betalen 39 :mad:), 18 euro kpn bel basis (moet voor demon de basis abbo), en de telefoonkosten (kan veel en weinig zijn).

Dan is een simpel rekensommtje snel gemaakt:

39+18+telefoonkosten = 57+ per maand
    (als je het nu afsluit zou het 47+ per maand zijn)

Wanadoo Box is 22,50 (1e jaar) en dan onbeperkt bellen (naar vaste lijn) en internetten. (alleen internet is 512/256 ipv 1024/512 wat we nu hebben).

Heeft iemand ERVARING/TIPS/OPMERKINGEN , want mij lijkt het wel een goede deal.

Bedankt

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    klinkt interessant(heb al ADSL van Wanadoo), maar die 512 down zit me een beetje dwars.Even op de site kijken of ze ook nog andere abonnementen hebben :)

edit // Gevonden :)
    edit2// volgens mij toch niet :mad:

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met bellen naar 06 nummers? Kosten?

EDIT : gevonden

Ik vind de snelheid maar zwaar laag, hopelijk wordt dit veel hoger want ik heb nu een 4mbit up en 500-600kbit up.

4. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    goeie aanbieding....

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt tegenwoordig helemaal geen kpn basis nodig, kpn budget is voldoende.

Ik heb hier tweakdsl over bbned (demon heeft ook bbned) en dat heb ik op een budget abbo

6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    OW dat wist ik niet

7. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Is TweakDSL goed dan? En hoeveel is dat per maanD?

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    http://www.tweakdsl.nl/ , maar daar had je ook wel zelf op kunnen komen :{

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    TweakDSL is idd wel leuk, alleen je kan niet gratis bellen dus wel een aardig verschil met de Live Box. (alleen gratis naar andere die ook TweakDSL hebben)

10. thamartha

thamartha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TweakDSL lijkt aardig, maar hoor van veel mensen dat de newsserver/payserver zuigt. Livebox lijkt ok, maar internetsnelheid moet echt omhoog/verschillende abonnementen aanbieden. En Livebox 1e jaar 22,50 Euro, daarna gaat het omhoog naar 29,95 Euro en vergeet de verborgen kosten niet. De huur voor livebox is eerste jaar ook gratis, daarna betaal je daar ook Euri voor. Over de wireless variant nog maar niet te spreken, da's weer extra dokken. Als je Demon abonnee bent en nu 39 betaald voor iets waar men inmiddels 29 voor vraagt, mag je ook deze aboprijs gaan betalen. Die 29 Eu voor 1024/512 was eerst aanbieding, is nu vaste prijs geworden, vandaar. Heb zelfs vernomen dat de huidige aanbieding van 34,50 Euri voor 2048/1024 ook een vaste prijs wordt. En da's niet gek met payserver erbij in!

Conclusie: echt goede combi voor snel breedband en gratis bellen is er mijns inziens nog niet! ff wachten, dan komt de concurrentie wel opzetten. Ik zou zelf dat Demon abo van 29 of 35,40 Euro overwegen, ik denk dat zij ook gratis bellen gaan introduceren binnen nu en een jaar. Net zoals alle andere aanbieders. Ze moeten wel mee gaan. Metapakketten zoals Wanadoo, bellen/internet etc. worden steeds belangrijker. Straks komt er TV over je ADSL bij, moet je eens zien wat er dan gaat gebeuren...

11. thamartha

thamartha Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dus je rekensommetje mag anders worden:

je abo nu mag 10 Euri omlaag, dus ook 47+ p/m, maar een dubbel zo hoge up en download, incl. payserver. En dan moet je jezelf nog afvragen wat de Newsservers van Wanadoo doen. 'k Heb een kennis, die heeft Wanadoo 1024/512 en daar knijpen ze de newsserver lijntjes zo af dat je max. 36 KB ps IN TOTAAL haalt, dus niet per lijntje.... Nog een punt waarom ik in jouw geval lekker bij Demon zou blijven en wachten tot zij gratis bellen in NL gaan aanbieden :D Kijk, voor mijn ouders is het wel wat, zijn in de 60, willen wel eens internetten, maar heeft geen prioriteit. En ik zie ze al helemaal niet downloaden bij een newsserver :)

12. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er ondertussen andere providers die een interessante bel/internet pakket hebben, ik ken eigenlijk alleen deze nog maar.

Bedankt

13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen nog maar van mensen gehoord dat wannadoo Livebox echt een slechte deal is.. slechte verbinding altijd allerlei problemen, enzovoorts...

dus ik zou als ik jou was lekker bij demon blijven... demon is namelijk ook de snelste en goedkoopste (voor de snelheid die ze aanbieden) provider van Nederland

14. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit wel te denken om die live box te kopen, maar kan ik dan wel gamen met lage ping ? of is de verbinding daar te traag voor

15. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    niemand ???

16. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    weet echt niemand dit ?? :confused:

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu ook die abonnement sinds een maand ongeveer. Had eerst dezelfde abonnement, maar zonder telefonie. Ik moet wel zeggen, dat de telefoonconnectie toch van een duidelijk mindere kwalitiet is en je er niet gek van moet opkijken als je verbinding zo nu en dan wegvalt.
    Wat gamen betreft is het niet de beste verbinding, natuurlijk. Het is geloof ik het absolute minimum wat je moet hebben voor Live. Soms loopt het heel lekker en soms gebeuren er zeer merkwaardige dingen bij Halo, maar of het nou door de verbinding komt kan ik niet met zekerheid zeggen.

18. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    thnx :)

dus je hebt wel een lage ping rond de 40 ?

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan ik dat zien :9

20. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina