1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waneer en voor hoeveel kocht jij je xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Blade, 13 jan 2003.

  1. CrIbZ

    CrIbZ pff

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eind juni , voor 199.95 € met JSRF en Sega GT 2002 (en controller natuurlijk)
     
  2. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    In april, voor 300 euro, wel een reward-pack ontvangen trouwens :cool:
     
  3. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um 6 dagen voor de officiele launch gekocht. Ik had um al besteld. 479 euro met nix erbij. PGR en DOA3 gekocht. Later reward pack gekregen met 1 controller, HALO en Amped. Bij de Xbox 2 wacht ik denk ik toch wel ff een paar maandjes
     
  4. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    16 maart 2002 voor €479,- :{
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Sjiet hé, dan voel je je genaait zeg. Maar je bent dus wel een loyale fan van de xbox. Een steen waar je op kunt bouwen;)

    Ik heb 'm gekocht voor 299,-
    Met sega pack, Halo, DVD-kit & 1 controller. _O_
     
  6. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de mijne op 24 december 2002 om 13:01 gehaald voor €259,99 bij de FRS en er zat bij :
    -segapack
    -controller

    p.s. hadden jullie met jullie xbox met segapack wel een dvd kit erbij
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb em voor 300 € ofzow gekocht..
    Ik kreeg Splinter Cell + PGR erbij..
     
  8. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem "gratis" gehad 8)
    Ik wilde op dezelfde middag een Xbox kopen en een gsm abbonement afsluiten. Ging eerst voor een abbonement kijken (telefoon had ik in principe niet nodig omdat ik nog een goeie had). Kwam ik bij the phonehouse aan, hadden ze een actie: 2-jarig kpn abbonement (300 belminuten voor 40 euro per maand, gratis nokia 3510i en een Xbox 8) ) Gelijk dat abbonement afgesloten. Telefoon aan mijn moeder gegeven, simkaart in m'n oude telefoon gestopt en natuurlijk de Xbox op m'n kamer gezet. Dus ik sloeg 2 vliegen in een klap *)
     
  9. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem bij de makro :) vandaan (wel door pap betaalt :p)... 194 eurotjes... daarna bij de Media Markt een onoriginele Controller van 15 (!) euro gehaald, en bij de makro nog Sega GT 2002... en later nog bij de Media Markt Midtown Madness 3. In totaal een pakketje (afgerond) van 315 Euro.

    - CF -
     
  10. >*_ReVeNgeR_*<

    >*_ReVeNgeR_*< ultimate xbox player

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem bij de dixons gekocht voor €199,- + xtra controller en dvd remote en project gotham racing, ssx tricky, medal of honor frontline. later nog nba street vol.2 en halo gekocht.
    totaal zo'n € 517.-
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    240 xbox + controller + live starter kit
     
  12. Dogprick

    Dogprick die hard gamer:)

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    12 maart voor 478 pleuro+halo
    heb nu al dik 1500 euro uitgegeven aan xbox+spellen+assecoires
    |:-
     
  13. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    hij was pas op 14 maart uit? hoe heb jij hem op 12 maart gehaald; iig

    Ik heb hem gekocht op 14 maart voor 479 euro + een extra controller + halo + project gotham racing + een dvd kit voor 50 euro
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij was bij sommige winkels al te koop, hoewel deze winkels wel een tik op hun vingers hebben gekregen..:p (sommige dan..)

    Ik niet dan?:{ :eek: |:- |:-
    ik heb ook al zeker voor 1500 euro aan xbox+spellen+dingen eromheen enz..
    en ik en jij zijn niet de enigste, er zijn vast wel meer mensnen die €1500+ hebben uitgegeven..!

    Gelukkig wel een reward pack gehad:) (gekocht -nogmaals- 23 maart 2002 €430 (xbox+controller+halo)
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2003
  15. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em ook 14 maart 2002 gehaald voor 479,- + halo en xtra controller.

    mijn verzameling is intussen ook beetje uit de hand gelopen maar ach.. je moet maar een hobby hebben :p :+
     
  16. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Console
    Wanneer je onder de motorkap kijkt, zie je indrukwekkende technologie - maar Xbox is vooral een klasse apart door de unieke games. Nodig je vrienden uit, sluit maximaal drie extra controllers aan en amuseer jezelf.
    Top Spin
    Een absolute tennistopper op de Xbox. De game speelt heerlijk en blijft door de goede AI uitdagend. Het spel ziet er bovendien erg gelikt uit en de virtuele tennissers, waaronder een paar grote namen, bewegen zeer vloeiend over de diverse courts. Verder bevat Top Spin alle spelmodi die je van een game mag verwachten, waaronder dubbelspel en gamen via Xbox Live. Topspin heeft een heerlijke gameplay! Een aanrader voor alle tennisfans.
    Project Gotham Racing 2
    Project Gotham Racing 2 is zeker een verbetering ten opzichte van het origineel. De mix van snelle graphics, prachtig uitgewerkte bolides en een ruime keuze uit locaties en races om je vaardigheden als virtuele coureur te meten, maakt deze titel tot één van de betere racegames voor de Xbox. Wie beschikt over Xbox Live zal nog extra van deze game genieten, aangezien dit veel leuke functies toevoegt. Al met al een must voor de raceliefhebber.
    Proefaanbieding voor twee maanden Xbox Live
    Xbox Live is de ultieme breedband gaming-ervaring, en we bieden jullie een kans om het gratis uit te proberen! Deze beperkte proefaanbieding voor twee maanden geeft je toegang tot de online arena, waar je vriend en vijand kunt ontmoeten om het gevecht aan te gaan met een steeds toenemend aantal games. Van Midtown Madness 3 tot Top Spin tot Rainbow Six 3 - je vindt het op Xbox Live!
    Voor de console, de twee spellen én de proefaanbieding voor twee maanden Xbox Live betaal je slechts € 219,-. Bovendien ontvang je het Xbox Magazine (t.w.v. € 4,50) GRATIS!
    Bestel vandaag nog, want OP = OP!


    zie op site http://www.probeernu.nl/item.php?xbox_le&aanbiedingen
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    geen ID vergeten, was ten tijde van het reward pack, maar ik had wel de nieuwe prijs betaald, later voor 200 de crystal ernaast
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik kocht hem na de eerste prijsdaling. Toen ie nog 299 euro's was dacht ik, zonder spelletjes en andere shit. Heb er toen meteen een extra controller en 2 spellen (PGR1 en JSRF) erbij gekocht :p
     
  19. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week gekocht ^_^.
    In het pack met Project Gotham Racing 2 & Top Spin.
    Was voor €199,99
     
  20. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    same here. was toen wel een actie. je kon toen 2 spellen en een controller cadeau krijgen. dit was eigenlijk bedoeld voor de mensen die hem hadden gekocht voor 479 euro, maar dat waren ze in de voorwaarden vergeten de vermelden.
     

Deel Deze Pagina