Ligt dit aan mij of missen jullie dit niet? Bij de Xbox marketing werd ook gezegd dat veel games FSAA zouden ondersteunen... wat de PS2 niet kan... de kracht van Nvidia zou van pas komen... Tot nu toe heb ik nog geen enkele game met FSAA gezien. Komt dit nog? Meteen de vraag: Welke game heeft het of gaat het krijgen?
Azurik is niet de enige titel die FSAA gebruikt. En het gerbuik hiervan zal alleen maar toenemen. Je moet je spel eromheen bouwen wil je het maximaal gerbuiken. Kortom veel developers doen het nog niet. Van mij hoeft het ook niet zo ernstig, aangezien ik zelf er niks of nauwelijks wat van merk met mijn TV. De Xbox kan het in principe goed doen, maar het is niet "gratis", Performance loss komt er vrijwel altijd bij kijken in kleine mate, dat is bij sommige games niet acceptabel.
Bedankt... kan ik ergens een lijstje vinden met games die FSAA supporten? Ik wil het verschil wel eens zien...
Niet mijn type game... Zal kijken of een kennis/vriend deze heeft en hoe dit dan uitziet... bedankt voor de info...
FSAA heeft als enige nadeel dat t de boel een b-tje vertraagd. Daarom zie je het nog niet zoveel, omdat we op t moment nog in de 1ste generatie van games zitten.
Nop, de huidige generatie is 2e, gemaakt op de volledige dev kits, Halo/DOA/PGR etc zijn gemaakt op in-complete dev kits. Vandaar 2nd gen (lijkt mij )
FSAA zorgt ervoor dat de kartels in de graphics glad worden gestreken.. Het ziet er dus allemaal wat strakker uit, maar het kan echter flink ten kosten van de performance gaan..
En dan over een volledig scherm, want Anti Aliasing kennen we al vanaf de Voodoo 1. Maar dit was de bepaalde gedeeltes van een omgeving en nooit het volledige scherm.