wanneer gaat de ps 2 online

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door flipkop1984, 25 jul 2003.

1. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand soms wanneer de ps2 online gaat en hoeveel dat dan kost ? en wat krijg je bij het startpakket ?

2. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    O-) Socom Neavy Seals kopen.. misschien

3. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    waarschijnlijk in oktober..

Prijs moet je even kijken bij engelse sites...
    want die hebben het al

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ging de PS2 niet in september online?

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    September gaat ie online ja!

6. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nu SOCOM koopt, en 't bijbehorende nummer op een playstation website invult, kun je vervolgens een netwerk adapter bestellen, en binnen een week on-line zijn. Vermoedelijk heb je nu nog een credit card nodig om de adapter on-line te kunnen bestellen (zo heb ik 't gedaan). Straks ligt hij gewoon in de winkel.
    Je zou de adapter ook in Engeland kunnen bestellen, daar ligt hij al in de winkel.

Er is al een aardige groep nederlands en belgen die tot diep in de nacht SOCOM speelt - bevalt erg goed.

Je speelt zonder verdere abonnementskosten (wat ook logisch is, omdat 't spel bij een van de spelers gehost wordt). Sony biedt wel de centrale web-site waar je snel games kunt vinden, kunt chatten (eventueel met USB keyboard, anders met behulp van je controller of voice). Je kunt ook clans organiseren/managen.

De opstarttijden zijn langer dan van een vergelijkbaar Xbox spel (zoals Ghost Recon), maar verder is er weinig verschil met Xbox Live spellen (misschien is de kwaliteit van de voice com wat minder - weet ik nog niet zeker). Qua spel ik vind SOCOM net even leuker.

Deel Deze Pagina