Re: Halo 2 Trailer!! Nooit vergeef ik je, en ojah, sorry voor het aanpassen van je stomme gemene titel!
Vrij irritant ja, Koob komt naar mij toe en als we hem vinden is het gelijk algemeen openbaar bezit. Keep your fingers crossed. Khoop vandaag nog...
Joh alsof jullie/wij daar enig woord bij in hebben, het is zaterdag vandaag, vraag me af of die gasten die trailer dan openbaar maken..
Het zal volgende week wel gebeuren als de X02 is afgelopen, Just a guess tho. Gewoon de site een beetje in de gaten houden, zien je ziet hem van zelluf wel een keer verschijnen.
sorry , heb ik iets gemist in de afgelopen tijd ?? Halo 2 staat toch voor Kerst 2002 of niet ?? waarom 1,5 jaar wachten ?? .. ik heb volgens mij iets gemist ..
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, neeeeeeeeh , WHY ........ (jah beter maken jah) damnit, Screw you guys , me is Going Home .. uh, i am home .. NOOOOOOOOOH , MAYOR FLIP OUT .. sinds waneer is dit veranderd , v/d week was nog 13 dezember 2002 ofzo... noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh