wanneer heb je je laatste spel voor de XBOX gekocht? Ik wil dat wel eens weten. Mijn laatste spel dat ik voor de XBOX heb gekocht was PGR (4 maanden geleden)
meine ik denk al weer zo`n 2 maanden geleden maar ga volgende week nog maar eens kijken .. ow wacht ik zat te wachten op Deathrow
Laatste gekocht : Moto GP. Laatste binnengekregen : Buffy. Aankomende game : Van de week ff Turok lenen voor een review.. Eerstvolgende game om te kopen : CMR 3.
ja ik bewaar mijn geld voor de mooie die nog komen! ow ja ik heb 2 weken geleden nog hunter gekocht maar die was geen hol aan dus heb ik hem maar geruilt voor een pcgame! (laatst gekocht pc spel: Mafia, gta 3 maar ja) dus eigenlijk is wat boven aan deze pagina staat niet waar
Afgelopen week, The Thing en Buffy. Volgende week, Shadow of Memories, Timesplitters 2 en Quantum Redshift Ik raak in de problemen zo, maar The Thing en Buffy zijn zeker de moeite waard... Ik weet gewoon dat ik volgend jaar weer aan deze geweldige tijd zal terugdenken, heaven here I come
Vandaag, conflict desert storm. De graphics vind ik wel wat tegenvallen, maar op zich wel leuke gameplay. Ik ben nu in het derde level. Kun je eigenlijk ook met voertuigen rijden in dit spel?