Binnenkort komen er weer heel wat vette games uit! Rond Maart April!! Halo2+Splinter Cell: Pandora Tomorrow! Dus........ Maar zouw wel handig zijn jah! Zo'n release lijst!
Offtopic: Misschien in de V3? Ontopic: er komen ondanks het uitstel van Sudeki en Fable toch een hoop top games aan bijvoorbeeld: Prince of Persia The Sands of Time....... Binnenkort - Driv3r - Halo 2 - Splinter Cell 2: Pandora Towmorrow - James Bond: Everting or Nothing Verderop dit jaar - Fable - Sudeki - Jade Empire - Doom III - Half Live 2 En ik kan nog wel even door gaan... We gaan een fantastisch jaar tegemoet!
James Bond: Everting or Nothing? You're kidding right? Kom op zeg... Ik weet geen 1 james bond spel wat echt goed was.. jij wel?
Precies, misschien heeft die GameKings wel gezien... Daar werd hij nogal afgekraakt. Jaja, GoldenEye is de enige goede James Bond Titel die we hebben gekend; werd gezegd. Daar gaat de aankomende hopelijk verandering in brengen.. Met goede grahpics, geluid en gameplay... Zo werd door Nintendo in een van hun folders vermeld: Een bonte mix aan speelstijlen!
Ik weet niet wat jullie binnenkort vinden, maar Halo 2 komt niet 'binnenkort'. Zeker niet tegelijkertijd met Driv3r en Pandora Tomorrow.
Binnen een half jaar, ik kan het fout hebben als de releases alweer verschoven zijn zekers voor april/in april... Kun jij ons nog iets vertellen over een eventuele release lijst?
Omdat er veel slechte titels zijn verschenen wordt deze Bond gelijk afgezeken? Je kent hem niet eens... Zo kan je door blijven gaan, de eerste enter the matrix was slecht, zal de tweede ook wel slecht zijn zeker? Halo was goed moet halo 2 ook goed zijn? Beetje rare beriddennering.
Goldeneye is nog altijd 1 van de beste spellen ooit voor mij! Maar het word idd een beetje uiitgemolken en volgens mij maakt ea het dus het zal wel een stuk minder zijn
Laten we geen valse indruk geven. het is simpel, Halo 2 heeft nog geen releasedatum. Ninja Gaiden komt in Mei, net als Sudeki in eind mei. Rallisport 2 in April.
James Bond was een zeer vette game had hem helemaal uitgamed heb nu de optie 007 beschikbaar maar of er nog mooie games uit komen: Rallisport 2 Splinter Cell 2: Pandora Towmorrow Driv3r Prince of Persia: the sands of time Sitting Ducks
Als we toch bezig zijn: 26 februari - Beyond Good and Evil < Aanrader 26 februari - Prince of Persia 25 maart - Splinter Cell: Pandora Tomorrow 26 maart - Driv3r
Of jullie een releaselijst zouden kunnen maken op jullie geweldige site?. En ik dacht dat Half Life 2 niet mogelijk was op deze generatie game consoles? Ralli sport 2 en Splintercel zijn hebbertjes......voor mijn dan en die nieuwe bond wordt volgens mijn toch wel beter als de rest vandaar toch die geheel nieuwe opzet??.
Klopt daar waren problemen mee, maar we zullen zien hij staat nog ingeplaned voor de console dit jaar dus... Af wachten maar