Xbox kixx buttocks en er zijn al een paar goeie gameZ uit ik weet het, maar ik wil meer dus wie kan me vertellen wanneer er weer een game uitkomt die de moeite waard is?
de spellen waar ik het meest naar uitkijk zijn op de eerste plaats project ego en op de tweede plaats Brute Force. maar welke er binnenkort uitkomt weet ik niet. sorrie. maar ja we horen het wel.
idd gun valkyrie, lekkere oldschool shoot em up en ook spiderman, die gister in de US is uitgekomen en waar ik goeie berichten van hoor (heel veel bewegingsvrijheid en vette moves) duurt nog wel tot juni/juli geloof ik voor spiderman...
Ik heb de nieuwe spiderman sinds gisteren (op de pc welliswaar) Ik vind hem nou niet zo super... beetje suffe moves en rotte besturing misschien dat het toch een stuk beter is met de xbox versie
nu dat je twee spellen gratis krijgt ga ik de komende tijd even geen spellen meer kopen, tenzij er een echte goede uit komt. Ik wacht eerst maar eens af hoe het internetgamen zich gaat ontwikkelen. Ik zou wel eens een goed spel willen hebben die je goed! online kunt spelen.
Mjah ligt er maar aan hoe je dat bekijkt.. het is nog steeds te vaag, je moet allemaal zooi aansluiten, ik vind het dan meer waard om te wachten op het echte online gebeuren
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar schijnt dat je alleen je biXbox en pc op een router hoeft aan te sluiten en een programmaatje moet DL-en als dat goed werkt valt het wel mee toch of niet? en zolang ik niet teveel lag heb is dat voor mij wel "het echte online gebeuren" I'll tell you that helaas zijn die routers zo F_in duur
Ik heb een Repotec Router van 123 euro (check even op tweakers.net pricewatch). Daarin moet je wel de firewall uitschakelen (dat doe je door DMZ in te schakelen...) anders werkt het gamen niet. Ook je software firewall moet je instellen om deze proggies toegang te geven tot internet. Met gamespy arcade en gamespy tunnel is het goed gamen! Eerst een beetje chatten in de chatroom en dan opstarten die zooi en elkaar afmaken! XBConnect komt ook met een nieuwe versie schijnt dus dat moet straks ook goed werken. Overigens moet je ook met een tweede netwerkkaart kunnen online-xbox-gamen, maar daar weet ik de details niet van. Met de online service van MS zelf moet je dus weer andere games gaan kopen die daarvoor gemaakt zijn. Je kan dan wel leuk ouwehoeren met die headset die je op je controller aansluit. Typen is er niet bij, een keyboard staat namelijk niet op de planning. Ik hoop dat er hiervoor net zoiets als Halo uitkomt maar dan beter. Terugkerend naar het topic: Unreal Championship zag er wel mooi uit in het filmpje. Crimson Skies lijkt me ook wel wat.