Wanneer komt de Xdoos nou in Nederland uit???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door niekfollings, 26 sep 2001.

1. niekfollings

niekfollings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wil ik welleens weten wanneer de Xdoos (ongeveer) uitkomt in Nederland...

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    maart 2002.. nog geene xacte datum is gegeven

3. boef 00zero

boef 00zero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xdooz

ja ik ook! ik wil er als de kippen bij zijn als deze doos van pandora in de schappen ligt te ronken. En hij GAAT die ******cube(Edit WouteR : Let een beetje op je taalgebruik aub) dik door zijn reet zagen. De beste specs en dus
    de vetste games, dat is wat mijn logisch denken zegt. Maar wat hoor ik nu? Ik hoorde dat het mogelijk is dat juist door deze vette graphics e.d. de ontwikkeling van het spel vertraagd en dat hiervan de gamecube profiteert. SORRY? WAT?
    Dat lijkt me kaatje onzin. Da box moet komen en snel ook! Ik snap niet dat er mensen zijn die Nintendo's gamecute gaan kopen -op 6- na dan-, laat staan de in mijn ogen geflopte PS2. Xbox heeft gewoon de beste hardware en dat overwint uiteindelijk, zoals de geschiedenis leert: zie Megadrive vs. SNES. Maar dan moeten wel die stoere games uitkomen en daar heeft Microsoft wel kaas van gegeten toch?
    En zoniet, dan heeft Billyboy toch zat miljarden om in de strijd te gooien? Om gamesproducers om te kopen en shit? Jaaa da ga wel lukke!

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ik ga voor de winkel liggen als ie uit komt... ik meot hem echt hebben! :cool:

5. Desperado

Desperado Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een bedrag rond 1000 piek is geen enkele console het waard om gekocht te worden. En de Xbox helemaal niet, maar dat is ieders eigen mening.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    een pc kost je 5x zo veel

7. niekfollings

Leuk Bevonden:
    0
    Die zit!

Die zit wouter. Het klopt wel niet helemaal dat ie 5x zoveel kost maar toch zit ie.. en hard!}:]

Maar ik dacht dat ie tusse ned fl.700,- en fl.900,- ging kosten?:confused:

8. niekfollings

Leuk Bevonden:
    0
    Ennú..

De Xbox is trouwens toch iets totaal anders dan een PC man...

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja maar al die NGC fans zullen zeggen het is net een pc, en een pc is toch wel ff flink duurder, voor 800,- koop jij geen 733MHZ met zo'n videokaart 10 GB HD etc...

maarja dat de NGC weer wat goedkoper is dan de xbox en ps2.. misschien wordt de ngc wel de sloeberconsole ;) (laat ik hier maar veel smilies achter zetten) :) :) :) :)

10. niekfollings

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet 5x zo veel

nee man voor een PC net zo sterk als eenXbox betaal je als je de onderdelen apart koopt (kun je de goedkoopste merken er uit pikken) iets van rond de 2000piek~.
    Maar bij een Xbox hoef je geen monitor te kopen en dat scheelt weer 500 á 1000 gulden (ligt eraan hoe groot je tv is)

(lekker bijdehand doen)7 :p :p :p

11. niekfollings

Leuk Bevonden:
    0
  12. niekfollings

Leuk Bevonden:
    0
    sorry

ik ben ff kút bezig ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:-
    Mijn oprecht gemeende excuces ;)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    maar ik neem aan dat iedereen wel iig 1 TV thuis heeft staan ; wij hebben er maar liefst 5.. dus je hoeft niet apart een TV te kopen.. enne wat lul je nou over die merken? Het is gewoon een INTEl CPU, een Nvidia GPU, ehm Philips DVD speler, en ik dacht een seagate 10GB (maar dat weet ik niet zeker) en dan nog een goede geluidskaart (denk maar aan de creative Platinum 5.1).. behuizing.. koeler troep..

14. niekfollings

Leuk Bevonden:
    0
    ....

wat ik bedoel met de goedkoopste merken....
    dat je een thunderbird inplaats van een pentium koopt bijvoorbeeld.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja maar eigenlijk zou je dan pcies dezelfde config moeten nemen.. maarja :)

16. niekfollings

Leuk Bevonden:
    0
    Oké oké jij wint, oh opermachtige wouter:r

17. Bill Gates

Bill Gates Now known as Vegeta

Leuk Bevonden:
    0
    Intel sucks. AMD veel beter.

De 1400mhz AMD 4 is effetciever dan de 2000+ mhz van Intel!!! Haha! het is een kwestie van processor-structuur, waar AMD veel slimmer mee omgaat. De schakelingen zitten veel dichterbij elkaar bij AMD dan bij Intel (pentium 4). Dit scheelt afstand, dus kan hertz omlaag. Dit is hetzelfde verhaal als bij de Gamecube processor, die de 733 celeron van die Xbox er uit rent.
    Veder is de koeling van de AMD veel kleiner, omdat de structuur van de processor voor minder hitte zorgt. Hierdoor is de AMD ook stabieler.
    De kosten van de AMD ligt ook veel lager dan Intel met vergelijkbare processoren. En de koeling dus ook. Ga er dus vanuit dat je minder geld kwijt bent bij een dergelijke AMD (met name die AMD 4 Athlon Thunderbird 1400 mhz) en is de kwaliteit ook veel hoger.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben ook een voorstander van AMD :) heb zelf een amd 1.3 in mijn pctje zitten.. ben er best tevreden over

19. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat de PIV nu nog "langzaam" is komt vooral door de software die de SSE2 oid instructies van de PIV nog niet gebruikt. Wanneer dit wel gebeurd. Volgende photoshop geloof ik. Dan heb ik dus liever een dual PIV 1.4 ghz dan een dual amd 1.4 ghz :)

20. Bill Gates

Bill Gates Now known as Vegeta

Leuk Bevonden:
    0
    Oh... misschien ben je helemaal niet zo M$-geindocrineerd! :p

Deel Deze Pagina