Het onderwerp zegt het al. Misschien heeft iemand het al eerder gevraagd, maar dit spel wordt echt tha bomb. Het wachten word ik alleen een beetje zat. Wanneer komt ie?
19 oktober komt hij in Amerika uit. De Europese release datum is nog niet bekend. Tip: op Tothegame.com staan alle release data.
Als je echt zo zat te wachten op dat spel had je ook de moeite kunnen doen op deze site te kijken www.ign.com, daar staat inderdat wat furies zei dat hij 19 oktober uitkwam, dit zou niet veel schelen met de release in europa denk ik. Misschien in november! greetz wooly
Volgens mij komt die ook in de US niet in oktober, maar dat weet ik niet zeker, maar hij heeft wel vaker daar ook een datum gehad volgens mij, steeds vooruit geschoven. Voorlopig komt hij zeker nog niet in Europa. Maar als we dat weten, posten we dat op de frontpage. Volgens mij is het nog niet eens echt zeker dat Microsoft de distributie doet in Europa, anders zouden ze daar wel duidelijker over zijn. Maar goed, dat is wel de bedoeling en zal ook wel, maar geen datum bekend nog. Kan heel goed mogelijk nog wel tot 2005 duren. Team Ninja, hè?
tjonge jonge jonge, ik heb een topic gemaakt over DoAU waar ik ook (tenminste dat denkik) de 'huidige' release datum voor EU heb gemeld: 28 November *onder voorbehoud*