Wanneer komt er een draadloze controller?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flood, 13 jul 2002.

1. Flood

Flood Guest

Ik wordt echt helemaal gek van die controller draden die steeds door de war gaat dus ik vroeg me af wanneer die draadloze controller komt, weet iemand dat?

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zover ik weet nooit:mad: , maar misschien komt Trustmaster (of een andere fabrikant) er eens mee af.

3. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    wat doe jij met je draden dan?
    als je ze normaal gebruikt heb je echt geen last van de draden hoor

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Flood danst graag door de kamer onder het gamen }:]

5. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    In de laatste PU stond dacht ik dat ze er al een aan het maken waren. Xou alleen niet weten wanneer hij in de winkels ligt. Ik ben ook wel benieuwd naar dat pistooltje van Madcatz.

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Op welke pagina staat dat dan?

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    volgens mij waren logitech én madcatz een draadloze controller voor de xbox aan het maken, was geloof ik zelfs op xbw :confused:

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kloppet. Alleen nog niet van MS zelf, komt ooit missch. nog wel. Ik hoef het niet, gaan m'n batterijen net leeg als ik net een highscore met Tony neerzet....argh! Neej, dat hoeft Kseentje niet.

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dan mot je'm netjes terugleggen op de lader als je naar bedje gaat! }:]

Ik had laatst vakantie met vrienden, hadden we PS2 N64 en Xbox bij elkaar staan met in totaal 8 controllers eraan. Nou reken maar dat dat in de war gaat zitten na een tijdje! 8)

10. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou check hier Voor zover ik weet, is deze overigens alleen voor de Amerikaanse markt geschikt - dus dat duurt voor ons weer wat langer en kost natuurlijk wat meer eurootjes.... Overigens, mijn grootste vraag blijft: reagieert ie net zo snel als de gewone controllers??? Het is en blijft een ab-tje natuurlijk!!!

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat ie trager reageert door de afstand en als er dan nog is iemand gaat tussen staan...

12. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    een draadloze controller is niet fijn....de controller wordt er allen maar 2x zo zwaar van want er moeten (meestal) 2 AA batterijen in.... (d8 ik teminsten)

13. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Madcatz heeft er al 1 op de markt in amerika ...

ik denk dat hij er ook wel (binnenkort) in europa is. !

zo'n 900 mhz draadloze controler dacht ik

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt helemaal, ik denk dat je ze zelfs al bij een speciaalzaak kan vinden hier in nl, want ze zijn ook al uit in engeland.

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    lijkt me net als draadloze muis, hele tijd betterij en als ie dan bijna op is net als je lekker bezig bent :mad:.

16. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    jah, zou wel lullig zijn...ben je eindelijk bij de laatste eindbaas..em je bent net vergeten te saven (je hebt van dat soort mensen) net als je de eindbaas bijna dood hebt zijn de batterijen leeg...

zoiets had ik ook met pokemon op de gbc:cool:

had ik eindelijk een shining pokemon gevangen (abra) en toen viel de gameboy uit. (was volgens mij door de batterijen, maar weet niet meer zeker)

Ik was toen enorm boos..ik wou de gameboy door de kamer gooien..maar kon mezelf nog net in bedwang houden..

17. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook weleens gehad ja, niet met pokemon maar wel met een ander spel, was ik bij de eindbaas viel de stroom uit:'-(

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan trek je toch de controller eruit dan stopt het spel automatisch tjonge wat zijn jullie negatief.

19. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    'k Heb ooit draadloze controller gehad van Sega bij mijn MD II.
    Die waren echt te gek! Je moet je vrienden wel leren dat ze niet gaan meesturen in bochten en omhoog gaan met de controller als ze bijvoorbeeld willen opstijgen. Want dan doet'ie het niet meer!

Maar als je daar eenmaal aan gewend bent, dan wil je niet anders!!! Ik vind het dus wel een goed puntje, want als je niet met je xbox speelt, dan raken de kabels van de controllers in de war (de mijne worden maar niet recht, ze blijven zichzelf 'opvouwen' zoals ze in de doos zaten...) en daarbij staat het veel mooier!! :)

20. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, hier staat er wel meer informatie over, met o.a. een plaatje. Hoeveel die kost is natuurlijk een raadsel, want meestal zijn in Europa de dingen nog duurder dan de dollarprijzen in Amerika :mad: Wanneer hij op de markt komt weet ik ook niet, maar in Engeland kon je hem al bestellen via websites. Weet niet meer welke, maar dan zoek ik nog wel ff naar. To be continued...

Greetz Rumbly

Deel Deze Pagina