Verlangt er dan niemand naar een spel als Star Wars Empire at War of Command and Conquer Generals voor op de console?
ik verlang er niet naar, ik kan zoiets wel op de pc spelen, en het lijkt mij absoluut niet fijn spelen met een controler... maar als ik me niet vergis stond er in een XBM een paar nummers geleden eentje in, die het best goed deed iets van een 7.
dat bedoeld ie waarschijnlijk niet, deze thread heeft hij aangemaakt in het Xbox (1) gedeelte, niet in het Xbox 360 Games subforum. Waarschijnlijk heeft hij het over de gewone xbox...
Ik denk dat je dat toch achter je pc moet doen.. is imo ook veel relaxeter met muis dan met controller.
Dat is idd de reden. Met muis en toetsenbord speelt een RTS vele malen beter dan met controller. Of je moet voor je xbox (360) een extra toetsenbord en muis gaan aanschaffen. Dat geeft dan weer te erg het pc gevoel dus kan je net zo goed direct pc versie kopen
klopt ja, dat is natuurlijk altijd een punt. Maar als ik groot RTS fan zou zijn, zou een geld in een goede pc stoppen en niet in een xbox 360 Beide mag natuurlijk ook
Ik denk dat we zullen moeten wachten op Battle For Middle Earth II. Als dit een succes wordt op de Xbox 360 (qua controls) zullen er misschien meer RTS-Games voor de Consoles gemaakt worden.
Ik ben het niet eens met dat het niet te bespelen valt, volgens mij is het gewoon een questie van wennen. Kijk maar naar shooters, sommige only-pc lui kijken heel vies naar shooters op console's omdat het volgens hun niet te bespelen valt met een controller, wat voor mij dus alleen een questie van wennen was. Misschien wordt het wel een groot succes._0/
voor de xbox heb je nog shattered union (is volgens mij wel turn based) en goblin commander. deze laatste heeft nog wel vrij goede recensies gekregen!
Shattered union lijkt me een nep spel maar LOTR battle for middle earth 2 lijkt me inderdaad wel vet.
In het RTS-achtige genre zou ik de Kingdom under fire reeks willen aanbevelen. Ik heb beide delen; Kingdom under fire: The crusaders Kingdom under fire: Heroes Beide games draaien om het aanvoeren van een leger waarbij je ook een individueel mannetje kunt besturen. Hierdoor wordt strategie en hack/slash gecombineerd wat zorgt voor een onderhoudende vernieuwende gameplay. Het spel is wel vrij lastig maar ziet er buitengewoon goed uit (voor een spel met zoveel soldaten/legers in beeld). Review van Heroes: http://archief.xboxworld.nl/article/585/