Wanneer komt GTA Vice City voor de xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door LimpBizkit, 2 okt 2003.

  1. LimpBizkit

    LimpBizkit JR

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt GTA Vice City voor de xbox ??? of GTA 3
     
  2. MeSsA01

    MeSsA01 Xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
  3. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Volges mij is de Europese Launch begin 2004 :confused: Waarom snap ik ook niet want we krijge tog precies etzelfde spel als in Amerika en daar staat ie erges in November gepland:confused:

    En die link naar een andere thread. Volges mij mag je best als je zo'n vraagje hebt et ff poste, want om nou 12 pagina's door te gaan leze voor 1 zo'n dingetje lijkt mij wel overdreve!
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  4. goalkiller

    goalkiller kazza

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Europese launch is toch gewoon dit jaar toch, aangezien hij via dvdcrave in november al te bestellen is.
     
  5. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, ik heb gelezen dat november VS en begin 2004 europa!
     
  6. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    We krijgen niet de zelfde versie als in de states want zij hebben daar ntsc en wij hebben pal dus moet er wel wat aan veranderd worden.
     
  7. sander15

    sander15 Jason Voorhees

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is ntcs en wat is pal ???
     
  8. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    NTSC is de Amerikaanse/Japanse versie, PAL de Europese. Dat heeft met de stroom en de laser in je Xbox te maken, een PALXbox kan geen NTSCGames afspelen.

    De releasedate van het GTA Double Pack is 24 oktober op de PS2, van de Xbox is niet bekend, maar die zal er snel erna komen.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja maar om voor alles wat al gevraagd is opnieuw een thread aan te maken, dalijk krijg je morgen nog zo een thread, en de dag erna nog een, of kijk op tothegame.com ofzo.

    Heeft niet met je laser te maken maar met die chip die erachter zit, die moet de code die de laser oppikt kunnen verwerken en dan krijg je het princiepe met de (...) dat je ntcs op pal kan spelen.

    edit: verschil ntcs en pal zit in tv, ntcs is 60 beeldjes per seconden en pal 50, verder is ntcs beeld iets anders van formaat waardoor je op de pal versie balken zou krijgen als het niet aangepast is.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  10. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    nee pal is ook zo rond november bij play kon je em bestellen
     
  11. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ons aller heilige releasedate site (tothegame.com _O_) weet 't ook nog niet...:confused:

    UK RELEASE: N/A | US RELEASE: 04-Nov-2003

    en webwinkels vertrouw ik niet wat data aangaat, het gaat hun er alleen om om de pre-order binnen te halen :+
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    GELUL!!

    NTSC: 60 beeldlijnen. 110V 60Hz
    PAL: 50 beeldlijnen. 220V 50Hz

    In dit geval maakt de spanning NIX uit! Het heeft alleen te maken met beeldlijnen en de overdracht daarvan.

    Een DVD speler die in een XBOX zit, is een "gewone"IDE DVD-ROM voor de PC. Die kan zowel op 110V als op 220V

    In dit geval moeten ze dus alleen de beeldverwerking binnen het spel wijzigen, zodat het er niet geperst uitziet op een TV.

    En het feit dat PAL games niet op NTSC xboxjes werken, heeft met codering te maken, niet zozeer met de laser. Zie het als een soort regio blokkering. Anders zou je met een gemodde xbox (met dezelfde DVD drive) ook geen NTSC games kunnen spelen.

    That's all.
     
  13. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Het volt verhaal klopt, maar PAL is juist 60 Hz en NTSC is 50 Hz.
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet wel nog ff weten dat gta3 en vice city samen in 1 pakket gaan verschijnen. ze zijn dus niet los te koop (en het is volgens mij nog onduidelijk of ze op 1 of 2 CD´s komen)
     
  15. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet, en is het juist andersom van wat jij zegt :+ iemand een bron :confused: :p
     
  16. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was pal wel 50 Hz en ntsc 60 HZ

    Edit: ik ben weer eens te laat met posten :'-(
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    jah?, november, yes, dans in de lucht_O_ 8)

    *EDIT*ik zie het niet staan hoor!*EDIT*
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt je X-Box toch op 60 hz zetten ???
    Is het dan ook een NTSC box, :confused: nee toch ??
    Nou ja heb er ook geen verstand van, maar weet wel dat je je X-Box (PAL) op 60 hz kunt zetten

    Greetingzzz,
    Rox
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dacht dat het te maken had met beelden per seconden, Hz geeft frequentie aan en dat is hoeveel keer iets per seconde op en neer beweegd (kort uitgelegd). Maar goed, ik dacht nogmaals ook aan 60 voor Amerika en 50 voor Europa, ben vrijwel zeker ervan.

    edit: nee het blijft een pal xbox
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2003

Deel Deze Pagina