Weet iemand wanneer Halo en c&c: generals op de pc uitkomen? En de systeemeisen voor Halo bij voorbaat dank Tha raptor
Halo weet ik niet (and I don't care, I have an Xbox.. ).. C&C Generals eind dit jaar (komende winter)..
Voor HALO mot je denk ik voor het best reseltaat een pc met meer dan 1 ghz hebben, en natuurlijk een breedband connectie vor het ultieme multiplyer genot Voor de rest weet ik ut nie srry
2 gigahertz met geforce 4mx460 is toch wel goed he. Nu alleen dat internet nog( ). Goeie tijden voor de duitsers.die hebben allemaal ADSL. mazzelaars
ach laat ze het maar uitstellen, hebben ze meer tijd om aan halo2 te werken en gaan er meer mensen een xbox kopen omdat ze niet kunnen wachten op halo op de pc
Idd. zou nogal dom zijn van ms eigenlijk om halo al zo vroeg uit te brengen. Het is hét ideale verkoopsargument voor de xbox. Ik zou het porten als halo2 eens uit is.
Halo is al een tijdje uit op de PC hoor dit spel is namelijk op de X-box gebracht mede door dat Halo een PC succes was stond ook bij een review die ik gelezen had: "The greatest Pc-game ever now on the X-box" en meer van die dingen:"After the succes of Halo on the PC zone it will now be a hit on the Xbox as it wass on the Pc"
volgens mij heb je het fout hoor. Halo zou oorspronkelijk op de pc uitkomen maar toen werd bungie door microsoft overgenomen. Maar op kazaa staan xbox emu's en halo zelf (waarschijnlijk nep, duurt 4 uur om te downloaden,geen zin) en zoja, waar kan je halo kopen?
Wat is er eigenlijk nieuw op de pc-versie? Meer levels ofzo? En bereik je met een goede computer de zelfde resultaten als op de Xbox?