wanneer KOTOR

Discussie in 'Algemeen' gestart door XboX M, 18 jan 2003.

1. XboX M

XboX M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou wat geld en ik wil graag KOTOR (Starwars Knights of The Old Republic) kopen maar weet 1 van jullie ongeveen wanneer die uitkomt want ik kan natuurlijk nog meer vette spellen kopen voor de xbox

greets Xbox M

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ze zeggen maart, maar het ken altijd langer duuren natuurlijk.

3. XboX M

XboX M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- dat zou dan jammer zijn want ik ben een grote rpg fan en ook wel star wars maar ik heb nu nog maar 70 euro (nog maar net een xbox gekocht) en nu ben ik toe aan een nieuw spel maar om dan tot maar droog te zitten of splinter cell te kopen word een moeilijke keus.

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    je kan ook even hier op xbazar kijken of je sc 2de hands kan krijgen.

of als je de beschikking hebt tot een creditcard moet je naar dvd crave : daar kun je splinter cell kopen voor €44,15. (LET WEL OP: Dit is een australische web winkel, dus duurt het aardig lang eerder je het spel hebt, ik had hem binnen 5 dagen.) (en het is WEl PAL)

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar verwacht KotoR voorlopig nog maar niet..
    bioware zegt dat hij eind maart in amerika uit zal komen dus dat wordt ff wachten :eek:

6. XboX M

XboX M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou daar ben ik dan nog best wel blij mee want 26 april ben ik jarig en dan is ie hier denk nog niet zolang en dan kan ik hem meteen kopen :9

7. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mooi rottig... Ik blief wel een RPG.... Nou ja, als het dan maar echt een goede wordt...

Deel Deze Pagina