Weet iemand waar ik kan kijken tot wanneer mij abo loopt? En zijn er ook nog leuke acties met Live Starterkitjes want moet hem dan waarschijnlijk binnenkort verlengen en mijn headsetje is aan gort gegaan ...
... Volgens mij waren hier al een stuk of 3 threads van... Maar goed, volgens mij moest je naar xbox.com gaan ofzo iets en dan ergens je abo nummer invullen en dan krijg je te zien hoelang je nog had en als je niet reageerde dan word ie automatisch verlengd. -spartan2- _0/ #sigh 3 uur 'snachts en ik zit op de comp? ziek
huh? Oh... De tijd ja, nou ik zou graag me ouders willen bedanken en de moderators die het mogelijk hebben gemaakt dat... lol Maarja, back on topic
ff nog een vraagje voor de zekerheid: met zo'n starteskit kan je toch gewoon je abo verlengen hè, hoef je geen nieuwe acount of iets dergelijks toch voor aan te maken? En is het setje van 30 euro bij Nedgame.com de goedkoopste (bij Bol.com zijn ze uitverkocht) wat er is of weet iemand nog een leuke aanbieding verder? Iig al bedankt voor de moeite!
ik heb de ambassador kit bij nedgame gekocht (live kit met mechassault) voor 32,50 incl. volgens mij is die het goedkoopst
en verlengen gaat daarmee ook zonder problemen dan? anders ga ik die ff vanavond maar eens bestellen, bedantk!