hallo iedereen weet der iemand waar er een tornooi van halo 2 of forza gaat komen of wie weet hoe ge zo een tornooi moet samenstellen of weet hoe het moet wil je dan een maken voor forza want wil echt es een tornooi meedoen
Nou, van mij hoeft er geen toernooi van XBW te komen als je kijkt hoe slecht het toernooi van Brothers in Arms wordt geregeld...
Hey je snapt het toch, want anders zou je het ook niet kunnen verbeteren Lkkr boeiend als je hem maar begrijpt.
Om de vraag te beantwoorden: toernooien worden door members opgestart, georganiseerd en bijgehouden. Hier zijn enkele voorwaarden aan verbonden (met name over het concept en de inzet), en daarom moet je eerst een Live Gaming mod raadplegen met je concept wil je zelf een toernooi starten. Laat je niet afschrikken hierdoor; er zijn geen strikte regels voor. We willen echter alleen zeker maken dat het toernooi de kans heeft om succesvol te lopen zonder dat het een rotzooitje wordt met standen etc. Je kan echter ook wachten tot andere mensen een toernooi opstarten.
nou als je halo 2 toernooien wil dan moet je naar halotournies.com dat is en super goed georignsert site maar nog wel en beetje leeg! *) kom dus.
Ja , maar op halotournies.com moet je wel geld betalen om mee te doen . En hoop mensen bedoelen ( denk ik ) gratis toernooien .
Voeg me maar toe dan. *) Hmm..een Halo 2 toernooi lijkt mij niet veel meer aan, aangezien er al zoveel zijn/worden gehouden. Er mag wel een keer iets origineels komen bijv. XIII