ik wou graag weten wanneer eindelijk de nieuwe psx naar europa komt,weet iemand al een releasedatum en de prijs van deze opgewaardeerde ps2 *)
eeeeh de psx was de voorganger van de PS2 toch??? eerst had je de psx (donker grijze) toen kreeg je de psone (die kleine licht grijze) en toen de Ps2 (de zwarte)
de psx is de nieuwe ps2 met ingebouwde harddisk en cd-r en dvd-r enz enz......kijk maar op lik-sang.com bij de ps2 afdeling
Ik zou het je afraden om 'm te kopen.. Hij was erg slecht ontvangen in japan, en ze hebben vele features geschrapt op het laatste moment. Als een PS2 wil, koop dan een normale. Voor wat je met de ps2 zou willen of kunnen doen, is een memorycard goed genoeg, en zeg nou zelf heb je al die extra shit nodig?
ja ik dacht zo'n 800 euro....maar het moet echt zo'n all in one machine worden met alles erop en eraan zodat je nix meer nodig hebt in de huiskamer behalve die nieuwe PSX
weet iemand trouwens waar ik de japanse sakura pink ps2 kan kopen voor een normaal bedrag...op futurezone.nl staat ie wel maar 599 euro is veel te duur natuurlijk http://www.lik-sang.com/info.php?category=24&products_id=2586& deze is 226 euro maar kun je hem ook ergens anders voor die prijs halen????
de psx komt volgens mij deze november of begin 2005 uit lijkt mij een erg mooie machine maar ik wacht eerder op playstation 3 er is een gerucht dat al die features uit de psx ook standaard in de playstation 3 komen
Ik denk dat je voor dat soort spullen beter speciaal zaken kan raadplegen dan de forummers hier. Ik denk dat het niemand interesseert waar je een roze (wel een beetje gay hoor) playstation kan krijgen. Die winkels kunnen je ook meteen de prijs vertellen.
Die vele geschrapte features zijn er vrijwel allemaal al weer bijgekomen door een software update via CD of netwerk, dus die zullen er standaard bij de PAL versie wel in zitten lijkt mij. Het leukste lijkt mij de TV tuner/HDD functie. Dat wil dus zeggen tv series opnemen op harde schijf, als 2 van je lievelings programma's op het zelfde tijdstip vallen. En eventueel op DVD opnemen om later eens terug te zien. Ik ben ook benieuwd wanneer ie uitkomt.
Hmmm als je perse een PS2 wil waar je mee kan opvallen, koop dan gewoon zo een vinyl sticker set scheelt je een hoop geld en staat misschien nog wel stoerder ook. En de PSX heeft indd wel een aantal stoere features, vooral dat je TV-programma's kan opslaan op je HDD lijkt mij wat voor Xbox 2
ik heb net gelezen op p2g.nl dat de psx nog voor de kerst uitkomt,maar de exacte datum en prijs was nog niet zeker...als dat zo is ga ik nu meteen sparen