Weet iemand wanneer er een xbox prijsverlaging wordt verwacht. Want dan pas ontstaat de echte Xbox hype denk ik. Ik denk zelf voor de zomervakantie. Wie weet het???
Ik denk dat Microsoft t zelf nog niet eens weet, en als ze het wel zouden weten zou het een beetje dom van hun zijn als ze dat gingen zeggen.... Je kunt dus alleen een beetje ernaar raden, en ik denk zelf ook wel voor de zomervakantie... Maar zo'n hoge prijsverlaging zal het nou ook weer niet zijn, misschien moet je al blij zijn met 50 euro, tis maar dat je t weet.
ik heb hem al hoor (en ik ben er blij mee) maar ik wil dat de Xbox sky-high gaat in NL in de EU vandaar. Dat gebeurt pas: Belangrijkste redenen om Xbox wereldwijd een succes te maken. 1. Een forse prijsverlaging 2. Online capicitieten 3. Veel Xbox Only games (Project EGO moet een topper worden) 4. Een goede E3 houden Go! Xbox Go!
Tatata tatata tataata (Inspector Gadget ding ) Ja Xbox zal idd een prijsverlaging moeten krijgen (zodat ik minder lang hoef te sparen ), gewoon omdat wij nederlanders zijn en niet graag ranzig veel geld uitgeven Maar release GC maakt een goede kans om prijsdaling day te worden (zowel ps2 als xbox) en anders in de buurt van de zomervakantie pas