wap via wlan??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door eprode, 12 dec 2006.

1. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je via je laptop ( met bluetooth) met je gsm op internet geraken??
    Aangezien ik een samsung gsm heb en ik kan geen java bestanden uploaden naar men gsm met mijn bluetooth stick, ik kan ze enkel downloaden met wap.

Maar omdat ik niet op wap ben ingescreven bij men provider (men telefoon ondersteunt dit wel , het is een SGH-e340) zou ik dus graag willen weten of dit via de laptop kan en zo verbinding met wap kan maken via de wlan op mijn laptop?

Alvast bedankt!

2. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kick

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Kap eens met kicken van ieder topic wat je opent, tis xbazar niet :confused:

Als er niet gereageerd wordt zal men het antwoord wel niet weten he..

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat je zegt klopt niet. Mogelijk dat je via je telefoon (Bluetooth) via WAP >> Laptop (bluetooth) kan internetten. Het moet elkaar wel ondersteunen etc. In theorie moet het werken, hoe is een ander verhaal. WAP en GPRS kan iedereen. Hiervoor heb je de gegevens nodig van je telefoonprovider. Deze sturen meestal een gratis smsje met alle instellingen. Waarom je het via WAP zou willen doen is mij een raadsel. Als je echt wilt internetten op je notebook kan je beter een abonnement aanschaffen (met een PCMCIA kaartje).

5. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat bedoel ik niet, ik heb internet op men laptop, maar geen wap op mijn gsm omdat dat nogal kostelijk is met mijn provider. Wat ik bedoel is dus kan ik op internet (wap) met mijn gsm VIA mijn laptop zijn internet verbinding?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het kan alleen als je telefoon wifi ondersteuind of als je telefoon een netwerkverbinding (PAN) kan maken met je laptop

Wil je aub niet meer threads kicken buiten xbazar? Bij de volgende keer krijg je een waarschuwing

Deel Deze Pagina