[PC] warcraft 3 online probleem

Discussie in 'Games' gestart door nightwolf, 6 jan 2007.

1. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    Goedeavond:)

Het leek mij weer eens leuk om warcraft 3 te gaan spelen op het internet.

Spel geinstalleerd , acount aangemaakt en ben online gegaan zonder enige problemen:)

Alleen nu het volgende , ik had afgesproken om samen met een vriend online tegen elkaar te spelen op het internet.
    Hij een acount aangemaakt en komt ook zonder problemen online.

Tegen andere mensen spelel , dus gewoon een willekeurige game joinen is geen probleem voor allebei.
    Maar willen wij tegen elkaar , dan zien we elkaar wel bijvoorbeeld in een chatroom of hij kan mij ook uit nodigen voor een game , en ook andersom .
    Maar erlkaar joinen ho maar :mad: .

Ik krijg de melding dat ik of hij een computer heeft waar op ingesteld staat dat inkomende verbindingen worden geweigerd.

wij allebij de firewalls uitgezet , het spel bij uitzonderingen geplaatst bij windows beveiligingscentrum , de betrefende poort ( 6112) open gezet enz
    we hebben echt alles geprobeerd echt alles ( voor zo ver wij weten ) uitgezet enz.

we kunnen elkaar gewoon niet joinen , ook hebben we allebij het spel orgineel en dus ook een orgineel serie nummer.

ik hoop dat iemand hier op het forum ons verder kan helpen .

alvast bedank:cool:

2. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem en ik weet ook nog steeds niet hoe ik het kan oplossen ^^

3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie moeten poort 6112 in jullie router doormappen naar jullie vaste lokale ip adres dan werkt het.

4. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt :) maar zou je willen uitleggen hoe ik dit precies doe ? ik weet niet precies hoe dat werkt met die poorten enz.

zou het dan wel moeten lukken ?
    Zou mooi zijn van wel natuurlijk,

Maar hoe komt het dan dat ik wel tegen andere mensen kan spelen , maakt niet uit tegen wie , maar niet tegen hem ?

Laatst bewerkt: 6 jan 2007

Deel Deze Pagina