Ik heb gister een nieuwe pc gekocht, dus ik wil net wc3 instaleren. Na dat ik dat allemaal had gedaan, wil ik online staat er dat mijn cd code al in gebreuk is door mij vorige acount..en ik kan me nieteens inloge als mijn ouwe account. Dus mij vraag weet iemand een site waar ik me account kan verwijderen ofzow?? Alvast bedankt
Volgens mij is het legaal, als je de game hebt, een crack/serial op internet te zoeken en die in te voeren. Weet ik niet 100% zeker though.. En aub niet vragen waar(in dit topic) je het kan krijgen
je moet op je oude pc, waar wc3 eerst op stond, je online account stoppen. dan kan je hem weer gebruiken
kun je het echt alleen maar online spelen.. en is dat wel handig, want dan moet je steeds gaan betalen voor een spelletje... nee, ik heb het nog nooit gespeeld.. lijkt me opzich wel aardig spel, maar om nou te gaan betalen..
Warcraft III is gratis online. Edit: Daarnaast is het een RTS game, net zoals Red Alert of Starcraft bijvoorbeeld.
hmm nah hierdoor dacht ik dus dat je om de zoveel tijd echt moest gaan betalen. Als het gewoon gratis is als je het spel eenmaal hebt is het wel cool. ga ik het ook wel keer spelen.
Dat is World of Warcraft een MMORPG, hier moet je inderdaad wel voor betalen. Warcraft III is een Real Time Stratigy game, deze is ook online te spelen op battlenet. Alleen is het dan gratis.