[PC] Warhawk[ps3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 3 aug 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Incog. Inc. : beter bekend van de Twisted Metal games, komt met een flight action game voor de PS3. Vandaag zijn enkele geruchten bekend geworden over deze game, genaamd Warhawk.

De geruchten gaan over het volgende:

De makers hebben een nieuwe engine ontwikkeld waardoor zo'n 2000 vijandige schepen tegelijk op het scherm te genereren zijn. De feel van de game zou fantastisch zijn, een soort combinatie van Halo, Crimson Skies en Star Wars. De game zal tevens ook uitgebreide grond mogelijkheden hebben, waarbij soldaten en tanks actief zullen zijn, deze zullen tevens in vol detail worden weergegeven.

Deze geruchten komen van iemand die de game onder ogen heeft mogen zien. Of het waar is weten we niet, het is niet bevestigd. De game verschijnt alleen op de Playstation 3.
    Ook op ign is info:
    http://ps3.ign.com/articles/614/614829p1.html

Screens:
    Op ign: http://media.ps3.ign.com/media/748/748468/imgs_1.html
    Dus het genre is: flight(sim)
    en uitgever: Sony computer entertainment

Release date is nog niet bekend...

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  2. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    screen 3 is echt maf, al die scchepen in de lucht:p

maar verder boeit me dit spel niet, het gaat hier meer om de Xbox, niet de PS3

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker boeiend 2000. In kameo power of elements zaten in de ingame demo die peter moore gaf al 3000 trollen(alpha kit) De ontwikkelaar wil dit aantal nog opschroeven naar de 9000. Ben dus not impressed.

4. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Who cares dat er in kameo 3000 trollen zitten? Het is de manier waarop je het brengt die het verschil maakt. ;) Ik vond de E3 trailer van Warhawk toen er nog slechts enkele honderden vliegtuigen in beeld waren al indrukwekkender dan die Kameo trailer. Hopelijk wordt dit een geslaagde mix van FPS en flight gameplay.

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die game lijkt me echt cool en 2000 vliegtuigen kan leuke luchtbattles opleveren.
    Ik hou hem in ieder geval wel in de gaten de makers van twisted metal kunnen er denk ik wel wat leuks van maken.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja zeker, hebben zij ook niet God of war gemaakt?

7. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is enkel het hoofd (David Jaffe) van dat ontwikkelingsteam van Twisted Metal Black die director was van God of war. Het team dat Warhawk maakt heeft dus niets met God of War te maken, David Jaffe werkt daar nu niet meer.

Volgens geruchten is het team achter God of War nu bezig aan een vervolg op PS3. Er wordt zelfs gefluisterd dat het een launch game voor PS3 wordt. Maar ja, je weet hoe het gaat met zo'n geruchten, hecht er dus maar niet te veel belang aan.

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik wist dat ze met God of war 2 bezig waren, dus vond ik het raar dat ze dan ook met deze game zouden bezig zijn, wat dus niet is, zoals je al zegt, het is een ander team.
    Maar God of war 2 zal wel enorm worden, als je ziet wat voor een graphics, gameplay ze op de ps2 toveren, wat gaat het wel niet zijn met de ps3. Maar van deze warhawk verwacht ik ook heel veel. Vlieggames, en weet ik veel wat in die aard, spraken me nooit aan, deze wel van de eerste moment, als er meer bekend is, post ik het zo snel mogelijk(of jullie natuurlijk :))

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb daarstraks die trailer gezien, en ik moet zeggen, die gameplay ziet er enorm cool uit. Een flight game spreekt me normaal niet snel aan,maar deze doet dat wel onmiddelijk! En wat een graphics, te prachtig voor woorden!:)(en ingame he, geen pre-renderd shit meer:))

11. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt een mooie trailer kan echt een heel goed spel worden.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    boss: gebruik de edit-knop voortaan even. Die is er immers niet voor niets. ;)

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ow sorry, maar ik had de trailer een paar uur later pas gezien dan dat ik het gepost had,maar ik zal het intervolg doen;). En ontopic: ik vond het water, de omgeving enzo enorm mooi ogen. Heel kleurrijk allemaal...:)

Deel Deze Pagina